ردمی 10C با نمایشگر 6٫71 اینچی و تراشه اسنپدراگون 680 معرفی شد


ردمی 10C با نمایشگر 6٫71 اینچی و تراشه اسنپدراگون 680 معرفی شد

شیائومی رسماً ردمی 10C را رونمایی کرد. این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون 680 و نمایشگر 6٫71 اینچی و دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ردمی 10C جدیدترین گوشی سری ردمی ۱۰ و جانشین ردمی 9C محسوب می‌شود که شیائومی رسماً آن را رونمایی کرده است. دوربین سلفی این گوشی در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر و ماژول دوربین مربع‌شکل در پنل پشتی آن تعبیه شده است. جالب اینکه بخش دوربین پشتی علاوه‌بر دوربین‌های دستگاه و فلاش LED، از حسگر اثرانگشت نیز میزبان می‌کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، ردمی 10C به نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی LCD مجهز شده است. ازآن‌‌جاکه شیائومی هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی مشخصات فنی این دستگاه منتشر نکرده است، نمی‌دانیم وضوح این نمایشگر HD پلاس است یا Full HD پلاس. این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌کند.

ردمی 10C با نمایشگر 6٫71 اینچی و تراشه اسنپدراگون 680 معرفی شد

ردمی 10C به پردازند‌ه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰ وات، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4X و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است. ناگفته نماند کاربران می‌توانند درصورت نیاز با استفاده از کارت میکرو اس‌دی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه را ارتقا دهند.

در پنل جلویی گوشی هوشمند Redmi 10C دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن، دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد.

قیمت و تاریخ عرضه

ردمی 10C در سه رنگ مشکی و آبی و سبز و با قیمت ۱۸۸ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۰۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی در بازار نیجریه عرضه می‌شود. شایعات حاکی از آن است که ردمی 10C احتمالاً با نام پوکو C4 روانه‌ی بازار هند خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان