نمایشگاه هوایی راهیان نور، نوروز سال 1401 در پایگاه چهارم شکاری دزفول برپا می‌شود


نمایشگاه هوایی راهیان نور، نوروز سال 1401 در پایگاه چهارم شکاری دزفول برپا می‌شود

دزفول - ایرنا - فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: بیستمین نمایشگاه هوایی راهیان نور، نوروز سال 1401 در پایگاه شکاری وحدتی دزفول برپا می‌شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی نهاجا، سرتیپ دوم خلبان ستاد جواد ولدی روز یکشنبه گفت: پس از ۲سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، نوروز سال ۱۴۰۱ میزبان زایرین راهیان نور در نمایشگاه هوایی این پایگاه خواهیم بود.
وی افزود: نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم هوایی دزفول راهیان نور از یکم تا ۱۱ فروردین همه روزه در ۲ نوبت صبح و عصر از ساعات ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ فعال خواهد بود.
فرمانده پایگاه شکاری وحدتی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و بیان کرد:دستاوردهای نیروی هوایی الهی در تامین امنیت آسمان کشور بخش ویژه این نمایشگاه، و پرواز نمایشی جنگنده‌های این پایگاه بر فراز آسمان منطقه، همانند سالهای گذشته از جمله برنامه‌های مهیج نمایشگاه پایگاه شکاری وحدتی دزفول خواهد بود.

سرتیپ دوم ستاد خلبان ولدی، اسکان زایران راهیان نور با عنوان های ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری برای نخستین بار در این پایگاه را گام نخست ثبت نمایشگاه هوایی راهیان نور در یادمان های راهیان نور کشور برشمرد و گفت : افتخار داریم برای نخستین بار در طی سال‌های برگزاری نمایشگاه هوایی راهیان نور، میزبان بیش از سه هزارو ۵۰۰ نفر از زایران مناطق عملیاتی دفاع مقدس در ایام نوروز باشیم.

وی اظهارامیدواری کرد تا در سالهای آینده با ثبت نمایشگاه هوایی راهیان نور این پایگاه به عنوان یکی از یادمان های راهیان نور کشور خدمات بیشتری به زایران ارایه کنیم.

پایگاه چهارم شکاری دزفول در ایام دفاع مقدس نقش چشمگیری در عملیات‌های مختلف و پشتیبانی هوایی از رزمندگان اسلام در جبهه‌ها داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه