بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا| موسوی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد / پایان کار نمایندگان ایران با یک نقره و سه برنز


بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا| موسوی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد / پایان کار نمایندگان ایران با یک نقره و سه برنز

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای نهایی بخش نوجوانان پیگیری شد و علیرضا موسوی بر سکوی نایب قهرمانی وزن 66 کیلوگرم آسیا ایستاد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، دوازدهمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، از ظهر امروز(یکشنبه – 22 اسفندماه) با برگزاری دیدارهای نهایی بخش نوجوانان آغاز شد و علیرضا موسوی نماینده کشورمان به مدال نقره رسید.

امروز و در دیدار نهایی وزن 66 کیلوگرم، علیرضا موسوی به مصاف " سانزار علی ‌بیگ‌علیف " از قزاقستان رفت و با شکست مقابل حریف قدرتمند خود به مدال ارزشمند نقره آسیا دست یافت. موسوی برای حضور در دیدار نهایی ابتدا مقابل " فوتنات آیامرام" از تایلند به برتری رسید و در ادامه از سد " مالک جدلله" از اردن گذشت.

ملی‌پوشان کشورمان با 7 بوکسور در بخش نوجوانان و 6 مشت‌زن در بخش جوانان در این رقابت‌ها حضور داشتند و پیش از این نیز سیدعلی اکیر میراحمدی در بخش نوجوانان و نیما بیگی و ابوالفضل دانا در بخش جوانان موفق به کسب مدال برنز شده بودند.

هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در این رقابت‌ها برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی بود. سرپرستی تیم کشورمان را نیز مهدی شفیعی عهده‌دار بود.

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه – 11 اسفندماه در اردن آغاز شد و فردا با برگزاری مسابقات نهایی بخش جوانان به صورت رسمی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟