بحران کمبود خون در کرمان


بحران کمبود خون در کرمان

در تمام گروه های خونی به خصوص گروه خونی O مثبت و O منفی و A مثبت با کمبود خون مواجه هستیم و نیازمند حضور اهداکنندگان عزیز و کمک نیازمندان این عرصه هستیم.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان کرمان گفت: با کمبود خون در همه گروه‌های خونی در استان مواجه هستیم.
ایرج شکوهی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: در تمام گروه های خونی به خصوص گروه خونی O مثبت و O منفی و A مثبت با کمبود خون مواجه هستیم و نیازمند حضور اهداکنندگان عزیز و کمک نیازمندان این عرصه هستیم.
وی درخصوص پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان در ایام نوروز توضیح داد: پایگاه انتقال خون کرمان واقع در بلوار ۲۲ بهمن، چهارراه شعبانیه از ۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به جز روزهای یکم، پنجم و سیزدهم فروردین فعال است.
شکوهی ادامه داد: پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت واقع در خیابان شفا و پایگاه انتقال خون شهرستان رفسنجان واقع در بلوار طالقانی از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است.
وی اضافه کرد: همچنین پایگاه انتقال خون شهرستان بم واقع در میدان ۱۷ شهریور خیابان طالقانی و پایگاه انتقال خون سیرجان واقع در میدان انقلاب از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ آماده‌ خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.
شایان ذکر است پایگاه‌های انتقال خون شهرستان‌ها در تمامی ایام به جز یکم و سیزدهم فروردین‌ماه آماده ارائه خدمت به اهداکنندگان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر