دیه‌گو سیمئونه گزینه PSG برای جانشینی پوچتینو


دیه‌گو سیمئونه گزینه PSG برای جانشینی پوچتینو

مدیران پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط همکاری با دیه‌گو سیمئونه، سرمربی فعلی اتلتیکو مادرید، برای فصل آینده هستند.

به گزارش "ورزش سه"، شکست پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان زخم‌های عمیقی را برای این تیم به یادگار گذاشت.
واقعیت این است که مائوریسیو پوچتینو به حضورش در این تیم ادامه نخواهد داد و این مربی آرژانتینی نیز از این موضوع به خوبی خبر دارد. حالا پی اس جی به دنبال جایگزینی برای اوست و به نظر می‌رسد که یک گزینه آرژانتینی دیگر هم در فهرست این باشگاه حضور دارد.
روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که سیمئونه جز مربیانی است که مدیران پی اس جی در حال بررسی شرایط جذب او هستند تا شرایط این تیم را بهبود ببخشند.
سیمئونه تا سال 2024 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد اما احتمال جدایی او از این باشگاه اسپانیایی در پایان فصل بسیار زیاد است. با این حال این روزنامه فرانسوی تاکید کرده که او تنها گزینه حاضر در این فهرست نیست و زین الدین زیدان در صدر این لیست جای گرفته است.

دیه‌گو سیمئونه گزینه PSG برای جانشینی پوچتینو


همچنین گفته می‌شود که نام مربیانی چون مکس آلگری (یوونتوس)، آنتونیو کونته (تاتنهام)، اریک تن هاخ (آژاکس)، گالتیه (نیس)، میکل آرتتا (آرسنال)، اینزاگی (اینتر)، فاوره (بدون تیم) و موتا (اسپتزیا) نیز در فهرست مدنظر مدیران پی اس جی به چشم می‌خورد.
بعضی از این افراد به دلیل سبک بازی سنتی (مانند اینزاگی)، دیگران به دلیل سبک بازی هجومی (فاوره) و بعضی دیگر به واسطه سابقه حضور در پی اس جی (موتا و آرتتا) در این لیست قرار گرفته‌اند.
هنوز مشخص نیست که چه کسی هدایت پی اس جی را در فصل آینده برعهده خواهد گرفت اما این اولین بار نیست که سیمئونه به حضور روی نیمکت این تیم پاریسی نزدیک شده است. او پیش از این در سال 2019 نیز جز گزینه‌های پی اس جی بود اما به حضورش در پایتخت اسپانیا ادامه داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...