لحظه شماری برای پخش سریال‌های نوروزی/ تیزر سریال‌ها منتشر شد


لحظه شماری برای پخش سریال‌های نوروزی/ تیزر سریال‌ها منتشر شد

امسال اکثر سریال های نوروزی تلویزیون در فضایی طنز و کمدی تولید شده اند تا در این شرایط سخت اقتصادی بتوانند هرچند کوتاه، لحظات نشاط آوری را برای هم وطنانمان پدید آورند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امسال اکثر سریال های نوروزی تلویزیون در فضایی طنز و کمدی تولید شده اند تا در این شرایط سخت اقتصادی بتوانند هرچند کوتاه، لحظات نشاط آوری را برای هم وطنانمان پدید آورند.

پژمان جمشیدی در نقش فریبرز باغبیشه در سریال زیرخاکی در دو فصل گذشته این مجموعه به همراه سایر بازیگران این سریال، جای ویژه ای در دل مردم باز کرده اند و بر اساس آمار هر دو فصل این مجموعه طنز، جزء پربیننده ترین سریال های تلویزیون شده است؛ حالا فصل سوم «زیرخاکی» با ادامه ماجراهای فریبرز برای پیدا کردن گنج، آماده پخش برای نوروز شده تا این بار هم جلیل سامان، کارگردان این مجموعه ورق جدیدی را برای بینندگان و مخاطبان تلویزیون رو کند.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل‌آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی گروه بازیگران این سریال را تشکیل داده اند.

در آستانه پخش این سریال، از تیزر آن رونمایی شده و مخاطبان از یکشنبه ۲۹ اسفند ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ شاهد ادامه ماجراهای فریبرز باغ بیشه در فصل سوم «زیرخاکی» هستند که از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

لحظه شماری برای پخش سریال‌های نوروزی/ تیزر سریال‌ها منتشر شد

علی غفاری به همراه سعید سعدی که به عنوان کارگردان و تهیه کننده، مجموعه پربیننده «بچه مهندس» را در سه فصل تهیه کرده بودند، حالا سریال طنز «خداداد» را برای نوروز شبکه دو آماده پخش کرده اند.

در خلاصه داستان این سریال نوروزی آمده است: میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!

در این سریال طنز رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث،بازیگران کودک: امیرحسین غفاری، کوثر حیدری ایفای نقش می‌کنند.

لحظه شماری برای پخش سریال‌های نوروزی/ تیزر سریال‌ها منتشر شد

خیرالله تقیانی پور که با سریال «نجلا» توانست نظر مخاطبان سخت پسند تلویزیون را جلب کند، این قصه را ادامه داده و حالا برای نوروز و ماه رمضان سال جدید، قرار است فصل دوم این مجموعه پر مخاطب از آنتن شبکه سوم سیما پخش شود.

شاید حضور محیا دهقانی در نقش نجلا به جای سارا رسول زاده حاشیه پررنگ این سریال باشد که تهیه کننده، حضور رسول زاده در سریال «بامداد خمار» را دلیل این جابجایی عنوان کرده است. البته اتفاقی که کمتر پیش می آید و معمولا سریال های پرمخاطب همچین ریسک بزرگی انجام نمی دهند.

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

تیزر فصل دوم سریال «نجلا» برای پخش در ایام نوروز و ماه رمضان از شبکه سوم سیما آماده شده است.

لحظه شماری برای پخش سریال‌های نوروزی/ تیزر سریال‌ها منتشر شد

مجموعه طنز «جناب عالی» نیز پس از کش و قوس های فراوان برای پخش، درنهایت به عنوان گزینه نوروزی شبکه نسیم معرفی شد.

این سریال روایت جوانی تحصیل کرده و جویای کار است که با قرار گرفتن در شرایط خاص اجتماعی در معرض انتخاب و آزمونی سخت قرار می گیرد.

«جناب عالی» به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی سعی دارد با بیان طنز و شیرین معضل بیکاری و اشکالات سیستم اداری را تصویر کند.

گفتنی است این مجموعه طنز ۱۳ قسمتی در ایام نوروز ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۳ با بازی امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، محمد الهی وبا حضور بیتا سحرخیز وهنرمندی منوچهر آذری از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

لحظه شماری برای پخش سریال‌های نوروزی/ تیزر سریال‌ها منتشر شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی