ردمی K50 با نمایشگر 2K ساخت سامسونگ 26 اسفند معرفی خواهد شد


ردمی K50 با نمایشگر 2K ساخت سامسونگ 26 اسفند معرفی خواهد شد

تیزر جدید شیائومی، استفاده از نمایشگر 2K ساخت سامسونگ را در گوشی‌های سری ردمی K50 تأیید کرد. این سری از گوشی‌های ردمی در 17 مارس (26 اسفند 1400) و احتمالاً در سه نسخه رسماً معرفی خواهد شد.

ردمی پس از معرفی گوشی ردمی K50 گیمینگ، خود را برای معرفی سری جدید ردمی K50 آماده می‌کند. این برند قبلاً تأیید کرده است که سری K50 در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) رسماً برای بازار چین معرفی خواهد شد. اکنون ردمی قبل از رونمایی رسمی، به برخی از قابلیت‌های این گوشی‌ها اشاره کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، جدیدترین تیزر منتشرشده توسط شیائومی نشان می‌دهد که سری ردمی K50 از نمایشگر 2K سامسونگ بهره خواهند برد. گفته شده تراکم پیکسلی این صفحه‌نمایش ۵۲۶ پیکسل‌براینچ است. این شرکت همچنین اشاره کرده است که نمایشگر سری ردمی K50 درواقع گران‌ترین صفحه‌نمایشی است که در محصولات سری ردمی مورد استفاده قرار گرفته است.

ردمی K50 با نمایشگر 2K ساخت سامسونگ 26 اسفند معرفی خواهد شد

تیزرهای قبلی تأیید کرده‌اند که گوشی‌های سری ردمی K50 از بلندگوهای استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس و Hi-Res Double Gold بهره خواهند برد. این گوشی‌ها به موقعیت‌یاب دوفرکانس، حسگر مادون‌قرمز، NFC، وای‌فای ۶ و همچنین بلوتوث ۵٫۳ مجهز خواهند بود.

لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی تأیید کرده است که سری ردمی K50 از عملیات‌های موازی وای‌فای و بلوتوث نیز پشتیبانی خواهند کرد. این قابلیت برای گیمرها بسیار کاربردی است زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون نگرانی از نرخ تأخیر، از هدست‌های بلوتوث هنگام اجرای بازی‌ها استفاده کنند.

انتظار می‌رود ردمی سری K50 را در سه‌ مدل ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 استاندارد به‌ترتیب با تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰، دایمنسیتی ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز