اعتراف عجیب پیشکسوت استقلال درباره دربی 98


اعتراف عجیب پیشکسوت استقلال درباره دربی 98

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهم‌ترین دلیل جذابیت این دربی میل به بازی تهاجمی پرسپولیس است. نوشته اعتراف عجیب پیشکسوت استقلال درباره دربی 98...

اعتراف عجیب پیشکسوت استقلال درباره دربی ۹۸

سیروس دین‌محمدی: دربی جذاب خواهد شد چون پرسپولیس دنبال برد است ؛ قهرمانی استقلال از همه چیز مهم‌تر است
نویسنده : خبرگزاری Parsfootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 | 14:01
اعتراف عجیب پیشکسوت استقلال درباره دربی 98

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهم‌ترین دلیل جذابیت این دربی میل به بازی تهاجمی پرسپولیس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیروس دین‌محمدی در مورد دیدار روز پنجشنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر خلیج فارس اظهار داشت:

دربی همیشه حساس و جذاب است بخصوص این مسابقه که ارزش ۶ امتیازی دارد. مهم‌ترین دلیل جذابیت این دربی میل به بازی تهاجمی پرسپولیس است. سرخپوشان می‌خواهند هجومی بازی کنند و برنده مسابقه شوند تا فاصله امتیازی‌شان را با استقلال کمتر کنند ولی استقلال اگر با آرامش بازی کند می‌تواند امتیاز کامل این مسابقه را مال خود کند.

وی افزود:

استرس در دو تیم وجود دارد تیم سوم جدول فاصله زیادی با استقلال و پرسپولیس دارند و برنده این مسابقه می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. از گذشته یک مثالی بین بازیکنان وجود داشت که می‌گفتند هر بازی را باختید مهم نیست در دربی بازنده نشوید. برخی هم می‌گفتند اگر در زمین خاکی هم به حریف باختید اشکال ندارد اما در دربی بازنده نشو!

بازیکن اسبق استقلال در مورد ارزیابی‌ فنی‌اش از دو تیم عنوان کرد:

استقلال از نظر بدنی تیم برتری است. نقش بدنساز خوب اینجا مشخص می‌شود. بازیکنان استقلال از نظر بدنی خیلی سرتر از حریفان هستند. انگیزه زیادی هم برای رسیدن به قهرمانی لیگ دارند و این خیلی مهم است. استقلال در جریان بازی از تک‌ موقعیت‌هایش به نحو احسن استفاده می‌کند. پرسپولیس هم بازیکنان خلاق و خوبی دارد. تیمی هماهنگ است که سیستم ۴-۴-۲ را به خوبی بازی می‌کند.

دین محمدی در مورد اینکه مرد اول دربی کدام بازیکن خواهد بود گفت:

هر تیمی که در دربی ۷۰ درصد درگیری‌های فیزیکی را برنده شود می‌تواند به موفقیت برسد. جنگندگی و دوندگی حرف اول را در این دیدار می‌زند. ممکن است بازیکنی بسیار با کیفیت باشد اما در دربی نتواند توانایی‌هایش را نشان بدهد. به اصطلاح دربی باز نیست. برخی بازیکنان دربی باز هستند.

وی در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه مسابقه گفت:

از زمانی که بازی می‌کردم هم هیچ مسابقه‌ای را پیش بینی نمی‌کردم زیرا امری بی‌معناست و اگر بخواهم بازی پنجشنبه را پیش بینی کنم بیشتر رنگ و بوی تعصب به خود می‌گیرد. امیدوارم مسابقه‌ای جذاب از کار دربیاید که مطمئنم جذاب خواهد شد.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه از نظر امتیازی در دربی چنین شرایطی را تجربه کرده یا نه اظهار داشت:

بله در همان مسابقه‌ای که اکبرپور گل زد و من پاس گل را دادم فاصله ۲ امتیازی با پرسپولیس داشتیم که بعد از پیروزی فاصله امتیازی‌ما بیشتر شد و در نهایت استقلال در آن فصل قهرمان شد و جشن قهرمانی را در تبریز گرفتیم.

دین محمدی در مورد برخی حواشی رخ داده گفت:

قهرمانی استقلال از همه چیز مهم‌تر است. هواداران باید حمایت کنند. قهرمانی استقلال از همه چیز و همه کس مهم‌تر است. دل هواداران استقلال ۵-۶ سال است که شکسته و آنها دوست دارند در این فصل قهرمان شوند. بهتر است به حاشیه‌ها دامن زده نشود و آنچه در تاریخ فوتبال ثبت می‌شود قهرمانی است و قهرمان شدن استقلال در این فصل برای هواداران و ما مهم‌ است.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟