دغدغه‌مندی و اخلاق‌مداری 2 رکن اصلی مطالبه‌گری است


دغدغه‌مندی و اخلاق‌مداری 2 رکن اصلی مطالبه‌گری است

زاهدان- ایرنا- رییس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه‌مندی و اخلاق‌مداری 2 رکن اصلی مطالبه‌گری است گفت: همه ما باید با طی مسیرهای مطالبه‌گری صحیح و پیگیری مستمر، در رسیدن به هدف تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا دکتر حسینعلی شهریاری روز دوشنبه در جریان بازدید از دهکده دامداران زاهدان با تاکید بر ضرورت مطالبه‌گری از جانب مردم اظهارداشت: نماینده مردم وظیفه اجرایی ندارد و اجرا وظیفه دستگاه‌ها و سازمان‌هاست.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم تا همچنان صدای رسای شما به مراجع بالاتر و مدیران کلان کشوری باشم.

فرماندار زاهدان نیز در این بازدید با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده جهت بهبود شرایط ساکنان دهکده دامداران این شهر گفت: تخصیص تنها ماشین آتش‌نشانی روستایی استان به این دهکده یکی از بزرگترین و مهمترین اقداماتی بود که با مطالبه مردمی انجام شد.
ابوذرمهدی نخعی تصریح کرد: ساخت باند دوم جاده کمربندی نیز آغاز شده است تا عبور و مرور ساکنان تسهیل و رضایتمندی آنان جلب شود.

مدیر آبفای شهری زاهدان نیز در این بازدید با اشاره به تخصیص یک حلقه چاه پدافندی به این منطقه با هدف کاهش قطعی آب گفت: خوشبختانه یکی از اتفاقات مثبت امسال، عدم و یا محدود بودن دفعات قطعی آب در منطقه بود که تلاش می‌کنیم سال آینده قطعی آب در این منطقه نداشته باشیم.
امید حسینی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان در خصوص علت هزینه گزاف آب مصرفی در این دهکده تصریح کرد: با توجه به مجوز هر واحد، سرانه مصرفی تعریف می‌شود وقتی با سرانه ۱۵ راس دام، به اندازه ۵۰ راس، آب مصرف می‌شود هزینه به صورت تصاعدی بالا می‌رود بنابراین برای اصلاح مجوز از طریق جهاد کشاورزی باید اقدام شود.

همچنین در این بازدید در تماس تلفنی دکتر حسینعلی شهریاری با رییس کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و اعلام مطالبات مردم این روستا درباره بهسازی فضای محیطی و تخصیص امکانات رفاهی، در خصوص اجرای طرح هادی روستایی بعنوان مهمترین سند رسمی و قانونی توسعه و عمران دهکده دامداران زاهدان، قول مساعد داده شد.
دکتر نیکزاد با اشاره به اینکه مقدمات اجرای طرح هادی روستایی در دهکده دامداران زاهدان به عنوان یک مرکز تولیدی، تا سه ماه آینده آماده خواهد شد گفت: تلاش می‌کنیم تا در مدت کوتاهی، مطالبات مردم شریف این دهکده را به ثمر برسانیم.
وی از دکتر شهریاری به عنوان نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی، به سبب توجه ویژه به مسائل و مشکلات مردم قدردانی کرد.
دکتر حسینعلی شهریاری در این بازدید همچنین نتیجه اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در خصوص تخصیص اسناد مالکیت به ساکنان این منطقه را که پیشتر در جلسات متعدد بررسی و پیگیری کرده بود از طریق تماس تلفنی با مهندس عطالله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان جویا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز