رکود سنگین بر بازار خودرو / افزایش دو میلیون تومان قیمت پژو پارس


رکود سنگین بر بازار خودرو / افزایش دو میلیون تومان قیمت پژو پارس

بازار خودرو، یک طرفه است؛ هر چقدر با افزایش قیمت راحت کنار میاید، در مقابل کاهش قیمت مقاوت می کند. امروز بازار خودرو بر خلاف دیروز عملاً تغییر محسوسی نداشت و قیمت اکثر مدل های پرفروش ثابت ماند. گزارش های میدانی و همچنین صحبت با فعالان بازار خودرو نشان می دهد که عملاً خرید و فروش در این بازار به صفر رسیده است.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ پس از آنکه در روز گذشته بسیاری از خودروهای پر تقاضا کاهش قیمت را تجربه کردند اما گزارشات میدانی امروز از بازار سرد خودرو حاکی از این است که کاهش قیمت ها ادامه دار نبوده و شاهد ثبات قیمتی در اکثر مدل ها هستیم.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، که شنبه افزایش دو میلیونی داشت امروز هم مانند دیروز تغییری در قیمت نداشت و همان ۳۶۱ میلیون تومان معامله شد. در مدل با سقف فلزی نیز قیمت ها ثابت ماند و این خودرو ۳۴۵ میلیون تومان معامله شد.

۲۰۶ تیپ دو همچنان با ثبات ترین خودروی بازار است و با همان قیمت ۲۶۲ میلیون تومانی معامله شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که این هفته را پرنوسان دنبال می کرد امروز با ثبات بود و همان ۳۱۹ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در نسخه فول آپشن هم ثبات قیمت را شاهد بود و به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو پارس LX نیز که دیروز با کاهش ۳ میلیون تومانی همراه بود و به ۳۲۶ میلیون تومان رسیده بود ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۳۲۸ میلیون تومان رسید و در مدل ساده نیز همانند دیروز بدون تغییر با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان معامله می شود.

سمند EF۷که دیروز با ثبات قیمتی همراه بود امروز یک میلیون تومان گران شد و به ۲۸۲ میلیون تومان رسید.

دنا معمولی نیز که شنبه با افزایش ۲میلیون تومانی به قیمت ۳۶۰ میلیون تومان رسیده بود و دیروز ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت امروز بدون تغییر قیمت همان ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

پراید ۱۱۱ نیز همچنان خیال پایین آمدن ندارد با همان افزایش ۱ میلیونی شنبه به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۳۱ تولید ۱۳۹۹ امروز هم بدون تغییر قیمت همانند هفته گذشته، ۱۷۰ میلیون تومان معامله شد.

ساینا که شنبه کاهش قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرده بود و دیروز هم یک میلیون تومان کاهش یافته بود امروز ثبات قیمتی داشت و ۱۹۰ میلیون تومان معامله شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403