یادواره شهدای 344 شهید شهرستان جوانرود برگزارشد


یادواره شهدای 344 شهید شهرستان جوانرود برگزارشد

کرمانشاه- ایرنا- یادواره 344 شهید شهرستان جوانرود روز دوشنبه با حضور علما و روحانیون، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در بوستان شهدای دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در این مراسم فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه فرهنگ شهید و شهادت را نباید فراموش کنیم، گفت: امروز شهدا لنگر نظام جمهوری اسلامی و سرمایه بزرگی برای ملت ایران است که نباید یاد و خاطره آنان را فراموش کنیم.

سردار «بهمن ریحانی» با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی امروز خطرناکتر از تهاجم نظامی است، افزود: امروز دشمنان به دنبال آن هستند که مردم را نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت کنند و در این راستا برای مقابله با توطئه و سناریوهای دشمنان به جهاد تبیین نیاز است.

وی اظهار داشت: امروز قدرت بزرگی به نام دین اسلام با سرعت در حال گسترش است و هیمنه دشمنان دین به ویژه استکبار جهانی را درهم شکسته است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گسترش اسلام ناب محمدی (ص) موجب نگرانی استکبار جهانی شده و آنان با سه روش ایجاد تفرقه، خروج مساله فلسطین از دستور کار مسلمانان به عنوان نماد مبارزه با استکبار و بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش های اسلامی و انقلاب به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.

سردار ریحانی به رشادت ها و جانفشانی های پیشمرگان کُرد مسلمان اشاره کرد و گفت: رشادت ها و جانفشانی های پیشمرگان کُرد مسلمان در عملیات های مختلف قابل تقدیر است و رشادت های آنان فراموش نخواهد شد.

وی یادآور شد: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز به رشادت ها و جانفشانی های مردم جوانرود اشاره کرد و گفت: مردم این دیار با پشتیبانی ۲ تیپ، تقدیم ۳۴۴ شهید، ۷۵۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است.

سرهنگ «بهرام میرزایی» افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری این یادواره خود نوعی جهاد تبیین است که باید تداوم داشته باشد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز