پلیس نیویورک در جستجوی قاتل افراد بی‌خانمان


پلیس نیویورک در جستجوی قاتل افراد بی‌خانمان

مقامات محلی از هزاران بی خانمان در نیویورک خواستند تا با آژانس های امدادرسان شهری که می توانند به آنها در یافتن محل خواب امن کمک کنند، تماس بگیرند

مقامات پلیس محلی نیویورک آمریکا از مردم محلی خواستند تا در شناسایی مردی که روز شنبه دستکم به دو بی خانمان شلیک کرد و یکی از آنها را در حالی که در خیابان خوابیده بود به قتل رساند، کمک کنند.

به گزارش ایسنا، یکی از مقامات پلیس محلی از شاهدان این حادثه خواست تا به منظور شناسایی فرد مجرم، اطلاعات خود را در اختیار پلیس محلی قرار دهند.

به گفته بازرسان محلی، در ابتدا مردی بامداد روز شنبه به یک مرد ۳۸ ساله در "منهتن جنوبی" شلیک و او را زخمی کرد.

سپس کمی قبل از ساعت پنج بعد از ظهر همان روز، پلیس محلی در همان محله جسد بی جان مرد دیگری را در یک کیسه خواب پیدا کرد که از ناحیه سر و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

با این حال موارد تیراندازی به افراد بی خانمان به همین جا ختم نشد و رسانه های محلی گزارش دادند که به نظر می رسد فرد سومی نیز مورد حمله قرار گرفته است.

بنابر گزارش ان‌ بی‌ سی نیویورک، به نقل از مقامات پلیس محلی، یکشنبه شب نیز جسد بی جان فرد سوم که مردی بی خانمان به نظر می رسید در شهر با جراحت احتمالی ناشی از تیراندازی پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات محلی از هزاران بی خانمان در نیویورک خواستند تا با آژانس های امدادرسان شهری که می توانند به آنها در یافتن محل خواب امن کمک کنند، تماس بگیرند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!