نخستین جشنواره ملی قصه گویی قرآنی کلید خورد


نخستین جشنواره ملی قصه گویی قرآنی کلید خورد

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار نخستین نخستین جشنواره ملی قصه گویی قرآنی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با برگزاری نشست خبری نخستین جشنواره ملی قصه گویی قرآنی در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حامد منیری، مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولین جشنواره ملی قصه گویی قرآنی به عنوان تبیین در 22 رشته متفاوت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

وی افزود: این جشنواره محقق نمی شد مگر با زحمات و تلاش آقای حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی که این جشنواره را با ملاحظاتی گسترش دادند.

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای فرمودند برنامه های فرهنگی به دور از هزینه کردهای گزاف با کیفیت خوب اجرا شود، این جشنواره نیز سعی دارد در ارایه کارهای فاخر و با کیفیت بدون صرف هزینه های گزاف تلاش کنند.

منیری افزود: نخستین جشنواره ملی قصه گویی به عنوان تبیین در استان خراسان رضوی که شهر مشهد که مهد تشیع و تدین است، اجرا می شود و بحمدالله همه امور دست به دست هم داد تا اولین جشنواره در چنین زمانی کلید بخورد.

منیری در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود جشنواره ملی تبیین در رشته های دیگر به جز قصه گویی قرآنی در دو استان لرستان و کرمان طی ماه های آینده برگزار شود.

پایان پیام/296

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری