اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟


اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟

محبوبیت این گروه جهانیه و تو ایران هم خیلیا دوستشون دارن. جذابیت پوستشون همیشه زبانزد بوده. تو این مطلب نگاهی به راز جذابیت اعضای این گروه داریم.

نام گروه، بی‌تی‌اس، برگرفته از اصطلاح کره‌ای Bangtan Sonyeondan (به کره‌ای: 방탄소년단؛ به هانجا: 防彈少年團) و به معنی «پسران پیشاهنگ ضدگلوله» (به انگلیسی: Bulletproof Boy Scouts) است. به گفتهٔ یکی از اعضای گروه، جی-هوپ، این عنوان خواستهٔ گروه برای «مقابله با استریوتایپ‌ها، انتقادات و انتظاراتی است که جوانان را مانند گلوله‌ای نشانه می‌گیرد». آن‌ها در ژاپن با نام Bōdan Shōnendan (به ژاپنی: 防弾少年団) شناخته می‌شوند که معنی مشابهی دارد. بی‌تی‌اس در ژوئیهٔ ۲۰۱۷ اعلام کرد که نام گروه به‌عنوان مخفف عبارت «Beyond the Scene» (به معنی فراتر از صحنه) نیز به کار خواهد رفت و بخشی از هویت تجاری جدید آن‌ها است. این عبارت باعث گسترش عنوان گروه بود و به معنی «بی‌تی‌اس جوان رو به رشد که فراتر از واقعیات را درخواهد نوردید و رو به جلو پیش خواهد رفت.

اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟

جین در یک ویدئو درباره شعار زندگی اش حرف زده و گفته بود: اگر جوان رفتار کنی صورتت هم جوان میشود. جین بدون گریم هم صورت بی نقص و پوست صافی دارد. او نسبت به سایر اعضای گروه گریم و آرایش سبکتری در موزیک ویدئوها و اجراها دارد و خیلی شبیه ظاهر بدون گریمش است.

اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟

شوگا کمتر از بقیه رنگ موهایش را تغییر میدهد. او به شکل ذاتی پوستی به سفیدی برف دارد و همین پوست همراه با چشم های روباه مانند جذابش کرده. او شاید به خاطر همین نعمت ذاتی داشتن پوست خوب در بین بقیه اعضای گروه کمترین مراقبت را از پوستش دارد.

اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟

وی درباره پوست صورتش گفته: من اصلا عادت بدی ندارم که به پوستم آسیب برسانم. حتی وقتی برای سفر ساعت های زیادی را در هواپیما می گذرانیم از پوستم مراقبت می کنم. پوستم را با تونر مرطوب می کنم و به آن لوسیون هم میزنم اما باز نگران پوستم و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی آن هستم.

اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟

جیمین مراقبت از پوستش را به نوعی توجه به روح و روان هم می داند. او گفته: من با تمیز کردن صورتم بعد از هر اجرا ذهنم را پاک می کنم و احساس آرامش می کنم. او هم از طرفداران ماسک های ورقه ایست و هر زمان که احساس کند پوستش خشک شده از این ماسک ها استفاده می کند.

اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟

جونگ کوک در قسمت راست صورتش جای آکنه و جوش های زیادی داشت که آن ها را از بین برد اما هنوز این مورد مضطربش می کند. او گفته: صورت من هم گاهی جوش می زند و این خیلی استرس زاست. او هر روز صبح و شب از تونر و کرم استفاده می کند.

اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟

آرام عقیده دارد مراقبت از پوست نوعی مراقبت از خود به حساب می آید. او گفته پوست من در بسیاری مواقع خشک است و بزرگترین نگرانی ام حفظ رطوبت آن است. من برای جلوگیری از خشکی از ماسک های ورقه ای استفاده می کنم.آن ها خوب رطوبت را تامین می کنند.

اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟

جی هوپ بیشتر از بقیه اعضای گروه به پوستش توجه دارد مراقبت از پوست را قانون شماره یک همه افراد مشهور می داند. او صبح و شب پنج مرحله را برای نگهداری پوستش انجام می دهد: تونر اسانس ضد جوش لوسیون و کرم. او معتقد است همیشه باید بهترین ظاهر را داشته باشد.

اعضای گروه BTS چگونه انقدر جذابند؟


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد