خانواده شهدا پشتیبان و افتخار نظام هستند


خانواده شهدا پشتیبان و افتخار نظام هستند

کرمانشاه ـ ایرنا ـ فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول(ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم عزیزانشان در راه دفاع از مرز و بوم اسلامی و  با ایستادگی و صبر رسالت خود را به نحو احسن به انجام رسانده و مایه افتخار و پشتیبان خوبی برای نظام هستند.

به گزارش ایرنا ، سردار علی احمد فیض الهی عصر دوشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای شهرستان جوانرود افزود: خانواده های معظم ایثارگر الگوهای جامعه اسلامی هستند و همه ما وظیفه‌ داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان، در خدمت خانواده های آنان باشیم.

وی تصریح کرد: راه و آرمان شهدا، مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور است و ما باید با افتخار راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول(ص) اظهار داشت: درحال حاضر ما از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم که این امر به برکت جانفشانی شهدا و صبوری خانواده های معظم آنان حاصل شده است.

سردار فیض الهی ادامه داد: با ایثار و از خودگذشتگی و شهادت طلبی از امنیت انقلاب و کشور و مردم پاسداری خواهیم کرد؛ عزت، افتخار، آرامش و امنیت امروز ما مدیون خون شهدای گرانقدر این مرز و بوم است و اگر امروز ما در این جایگاه ایستاده ایم به برکت خون شهدای گرانقدر است.

شهرستان جوانرود بیش از ۷۲۰ جانباز و ۳۴۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس