شاسی بلند مرسدس 2023 EQE بدون استتار جاسوسی شد


شاسی بلند مرسدس 2023 EQE بدون استتار جاسوسی شد

عصر خودرو- شاسی بلند مرسدس بنز EQE برای اولین بار در دسامبر 2020 به نمایش در آمد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در دسامبر 2020، این خودروساز آلمانی اعلام کرد که سدان تمام الکتریکی EQE قرار است در نسخه شاسی بلند نیز ارائه شود. تعدادی از نمونه‌های اولیه این خودرو توسط عکاسان جاسوس به نمایش در آمد و در نهایت امروز می توان این شاسی‌بلند لوکس بدون آلایندگی را قبل از عرضه رسمی بدون هیچ گونه پوششی دید.

این احتمال وجود دارد این خودرو به منظور انجام تست های تصادف در خیابان ها دیده شده است. در مورد تمام جزئیات این خودرو اکنون نمی توان چیز زیادی گفت. با این حال، حداقل در جلو، سپر دارای تمام انحنا‌ها و خطوطی است که احتمالاً در نسخه نهایی شاسی بلند الکتریکی شاهد خواهیم بود، در پشت، چراغ‌های عقب با یک نوار LED به هم متصل شده‌اند، اما نشان مرسدس وجود ندارد.

هنوز به طور قطعی مشخص نیست در زیر کاپوت چه موتوری به کار گرفته شود اما می توان با فرض مشخصات موتوری سدان EQE ، گفت احتمالا این خودرو دارای یک محرک عقب به عنوان نسخه پایه با 288 اسب بخار قدرت و 530 نیوتن متر گشتاور باشد.

تمام اطلاعات نهایی از این خودرو باید اواخر امسال مشخص شود، یعنی زمانی که این شاسی بلند به طور رسمی و برای اولین به نمایش در آید. هنوز تاریخ دقیق عرضه را نمی‌دانیم، اما فکر می‌کنیم که تا پایان سال خواهد بود.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس