سلسله نشست‌های مشاور وزیر اقتصاد در قم برگزار می‌شود


سلسله نشست‌های مشاور وزیر اقتصاد در قم برگزار می‌شود

قم-ایرنا-سرپرست امور اقتصادی و دارایی قم از نشست‌های مستمر مشاور وزیر اقتصاد با دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در قم خبر داد و گفت: در این جلسات مشکلات و چالش های هر یک از دستگاه‌های تابعه بررسی می شود.

مهدی فراهانی روز سه شنبه در گفت و گویی اضافه کرد: با توجه به استقرار مشاور وزیر اقتصاد و تیم کارشناسی وزارتخانه در قم، ضمن بازدیدهایی که از مجموعه های تابعه صورت گرفته، نشست هایی نیز با مدیران و کارشناسان هر یک از دستگاهها، برگزار شده تا چالش ها و مشکلات قانونی و ساختاری مربوط به هر یک بررسی و مکتوب شود.

وی افزود: چالش های احصا شده دستگاههای تابعه جهت تاثیر در تصمیم گیریهای کلان، توسط مشاور وزیر به سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، منتقل خواهد شد.

سرپرست امور اقتصادی و دارایی قم اظهار داشت: تاکنون چالش های نظام مالیاتی، بورس، گمرکات، بانکها، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و بیمه ایران، بررسی شده است و با استمرار این نشست ها، چالش های اداره اموال تملیکی استان نیز، به زودی بررسی خواهد شد.

فراهانی در پایان گفت: برای احصاء وجه اشتراک چالش های دستگاههای تابعه استان قم با سایر استانها و قابل تعمیم‌بودن چالش ها در گستره کشوری، در آینده نشست های وبیناری با حضور مشاور وزیر اقتصاد و دستگاههای تابعه سایر استانها، خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا