دیدار دوستانه اسکاتلند - لهستان برای کمک به مردم اوکراین


دیدار دوستانه اسکاتلند - لهستان برای کمک به مردم اوکراین

دو تیم ملی اسکاتلند و لهستان برای کمک به مردم اوکراین به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا روز دوشنبه اعلام کرد که اسکاتلند در یک بازی دوستانه در ۴ فروردین به جای بازی پلی آف مقدماتی جام جهانی که به تعویق افتاده مقابل لهستان بازی خواهد کرد و عواید این دیدار به مردم اوکراین اختصاص خواهد یافت.

هفته گذشته، فدراسیون فوتبال اوکراین از فیفا خواسته بود که بازی مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل اسکاتلند را به دلیل حمله روسیه به این کشور به تعویق بیاندازد، درخواستی که پذیرفته شد و اکنون قرار است این بازی در ماه ژوئن برگزار شود. برنده آن بازی در همپدن پارک گلاسکو به مصاف برنده دیدار اتریش - ولز خواهند رفت که هفته آینده برگزار می شود.

روسیه که توسط یوفا و فیفا از بازی های بین المللی محروم شده است، قرار بود در مرحله پلی آف مقدماتی میزبان لهستان باشد، اما فیفا به لهستان اجازه داد تا به دور بعد صعود کند.

اندرو رابرتسون کاپیتان اسکاتلند در بیانیه ای گفت: به عنوان یک پدر، تماشای تصاویر کودکان در اوکراین دلخراش بوده است. زمانی که به ما اطلاع دادند که بازی مقابل اوکراین به تعویق خواهد افتاد، تصمیم گرفتیم دیدار دوستانه ای برگزار کنیم و عواید آن را به مردم اوکراین اختصاص دهیم. امیدواریم که پول جمع آوری شده از این مسابقه به تلاش های عظیم یونیسف در اوکراین و کمک به وضعیت پناهندگان کمک کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار طغیان رودخانه‌ها در 3 استان