لزوم تغییر و تحولات دولت در حوزه گفتمان‌سازی


لزوم تغییر و تحولات دولت در حوزه گفتمان‌سازی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت: با توجه به تغییر و تحولات دولت، باید در حوزه گفتمان‌سازی نیز تحولی رخ دهد.

هادی بستام سه‌شنبه ۲۴ اسفند در مراسم اختتامیه جشنواره «روابط عمومی، هنر مردم‌داری» در فارس اظهار کرد: این جشنواره با هدف پر رنگ کردن شعار دولت و تولید محتوا در راستای این شعار همچنین ارتقا سطح روابط عمومی‌ها در قالب کلیپ، فیلم و موشن‌گرافی برگزار شد.

او با بیان اینکه ۴۷ دستگاه در جشنواره مشارکت داشتند و ۵۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد، افزود: وحدت رویه در حوزه اطلاع‌رسانی دنبال می‌کنیم.

بستام با اشاره به ۳ آسیب اصلی حوزه روابط عمومی در دولت‌ها، افزود: نخستین آسیب زیرساخت اصلی ساختار روابط عمومی‌ها است، آسیب دوم نیروهای فنی و کارآمدی است که باید در حوزه روابط عمومی‌ها قرار بگیرند و آسیب سوم تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری است
که باید این آسیب‌ها برطرف شود.

یحیایی، داور جشنواره نیز در این مراسم با بیان اینکه در مقابل مردم‌داری مردم فریبی و مردم گریزی وجود دارد، بیان کرد: این فقط برای یک سازمان نیست و برای هر انسان هم قابل تعمیم است.

او با بیان اینکه ارزیابی کار دشواری است، گفت: از انتقاد نباید ترسید چون فرار از نقد پیشرفتی در پی ندارد و انتقادکنندگی و انتقادشوندگی نشان از زنده بودن است.

یحیایی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های اخلاقی روابط عمومی‌ها در سطح دنیا صداقت و انتقادپذیری است اما متاسفانه پیشنهادپذیر هم نیستیم چه رسد به انتقادپذیری و در همین راستا باید گفت
چرخه علمی، تحقیق و برنامه‌ریزی در کار ضعیف است.

او در پایان گفت: امیدواریم که ارزیابی‌های بی‌طرفانه‌ای که در زمان کمی انجام شده پایه‌ای برای جشنواره‌های بعدی شود.

شهرداری شیراز حائز رتبه برتر جشنواره شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: اثر ارسالی از این اداره کل به جشنواره روابط عمومی هنر مردم داری که توسط استانداری فارس برگزار شد، رتبه برتر در حوزه ساخت کلیپ را در سطح استان کسب کرد.

رضا جاویدی در خصوص کلیپ ارسالی گفت: این اثر روایتگر برپایی میز خدمت شهرداری در مناطق مختلف و دیدار چهره به چهره شهردار و مدیران شهری با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها بود.

او برپایی میزهای خدمت را رویه شهرداری شیراز در راستای مردم داری برشمرد و افزود: شهرداران مناطق و مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری شیراز با حضور در میزهای خدمت مساجد و نماز جمعه بی واسطه شنونده خواسته ها و مشکلات مردم هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته