دانلود قسمت اول سریال ساخت ایران 3 با لینک مستقیم MP4 و حجم رایگان


دانلود قسمت اول سریال ساخت ایران 3 با لینک مستقیم MP4 و حجم رایگان

دانلود قسمت اول سریال ساخت ایران 3 از ساعت 8 صبح یکشنبه 24 بهمن ماه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت 1 سریال ساخت ایران 3 با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام حلال دانلود، سریال ساخت ایران 3 به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1400 ساخته شده است.که بالاترین کیفیت دانلود قسمت اول سریال ساخت ایران 3 توسط سایت حلال دانلود فراهم شده است.

دانلود قسمت اول فصل سوم سریال ساخت ایران

در خلاصه داستان فصل سوم سریال ساخت ایران آمده است: غلام در جنوب ایران غواص است. او به ستاره علاقه دارد. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می خواهد. غلام تصمیم می گیرد به ستاره کمک کند. غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می گیرد. غلام و مرتضی با هم همراه می شوند و خودشان را به دردسرهای زیادی می اندازند، در حالی که هر مانعی که از پیش رو برمی دارند، مانع بزرگتری سر راهشان می بینند که باید بر آن غلبه کنند. از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است. غلام که از قبل سیاوش را می شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می کند و این باعث می شود سیاوش هم با غلام و مرتضا همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد.

زمان پخش قسمت اول سریال ساخت ایران 3

این مجموعه هر چهارشنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می شود.

جهت دانلود سریال ساخت ایران 3 روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت اول سریال ساخت ایران 3

دانلود قسمت اول سریال ساخت ایران 3 با لینک مستقیم MP4 و حجم رایگان

بازیگران فصل سوم سریال ساخت ایران

امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، عزت الله مهرآوران، عایشه گل جوشکن، ماهان کشفی و بردیا گودرزی

حلال دانلود چگونه کار می کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیر قانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیر رسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال ساخت ایران 3 شما می‌توانید سریال های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال جوکر، سریال جیران، سریال خاتون و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.

حلال دانلود – سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی

WWW.HALALDOWNLOAD.COM

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش