سقوط تیر دروازه فوتبال ، دانش آموز زرین دشتی را به کام مرگ  فرو برد


سقوط تیر دروازه فوتبال ، دانش آموز زرین دشتی را به کام مرگ  فرو برد

شیراز-ایرنا- ابوالفضل مظلومی دانش آموز کلاس هفتم دبیرستان شهید نوروزی زرین دشت از توابع استان فارس به هنگام زدن بارفیکس از روی تیر دروازه فوتبال  سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت: این حادثه تلخ روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه در مدرسه شهید نوروزی این شهرستان اتفاق افتاد.

احمد غلامپور ادامه داد: این دانش آموز به هنگام زدن بارفیکس و سقوط تیر دروازه دچار ضربه مغزی شد. پس از این حادثه دانش آموز آسیب دیده را به بیمارستانی در داراب منتقل کردند اما متاسفانه امروز سه شنبه جانش را از دست داد و جامعه دانش آموزی شهرستان زرین دشت را عزا دار کرد.

غلامپور افزود: پیکر این دانش آموز فقید امروز در گورستان شهرستان زرین دشت به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا چند سال پیش در شهرستان اقلید هم یک فوتبالیست که از روی تیر دروازه سقوط کرده بود ،جان سپرد و ورزشکار دیگری نیز در شهرستان نورآباد ممسنی هم همین اتفاق برایش رخ داد و جانش را از دست داد.

همچنین سید رسول حسینی قهرمان کشتی آسیا و اهل مازندران در سال ۱۳۶۲ به هنگام تمرین از روی تیر دروازه فوتبال سقوط کرد و جان خود را از دست داد به همین منظور خانه کشتی مازندران به نام سید رسول حسینی نام گذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان