آتش‌نشانان در 10 نقطه جزیره کیش مستقر شدند


آتش‌نشانان در 10 نقطه جزیره کیش مستقر شدند

کیش - ایرنا - رییس اداره خدمات آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش گفت: آتش نشانان این جزیره به منظور خدمت رسانی سریع به حوادث چهارشنبه آخر سال در 10 نقطه از جزیره مستقر شدند.

سهراب رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام نیروهای آتش نشانی این جزیره از هم اکنون تا صبح فردا در اماده باش کامل هستند و یک گروه نیز به صورت مرتب در سطح جزیره در حال گشت زنی است.

وی اضافه کرد: به منظور سرعت بخشی خدمات ایمنی در مواقع ضروری نیروهای آتش نشانی در ۱۰ نقطه از جزیره شامل سه نقطه در ایستگاه های دائمی آتش نشانی و هفت نقطه مختلف شهر مستقر شده اند.

رضایی با بیان اینکه ایستگاه های موقت در بر اساس فراوانی حوادث پیش امده در سال های گذشته تعیین شده است افزود: اسکله تفریحی، کشتی یونانی، سواحل مرجان و سیمرغ و پارک ها و تفرجگاه های جزیره از جمله مناطقی است که آتش نشانان در آن مستقر هستند.

وی یادآور شد: توصیه می شود کیشوندان و مسافران با اتکا به سنت های دیرین ایران یاور ما در سپری شدن چهارشنبه آخر سال بدون حوادث و اتفاقات ناگوار باشند و در صورت ضرورت با حفط خونسردی حوادث را با شماره ۱۲۵ در میان بگذارند.

رییس اداره خدمات آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش گفت: تمامی حوادث چهارشنبه آخر سال قابل پیشگیری است و می‌توان از این حوادث پیشگیری کرد.

آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کیش در قالب سه ایستگاه اطفا و نجات فعال با ۶۴ نفر پرسنل در ۲ شیفت کاری فعالیت می‌کند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد