سه بیمار کرونایی دیگر در خراسان شمالی جان باختند


سه بیمار کرونایی دیگر در خراسان شمالی جان باختند

بجنورد- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته، 35 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری و سه بیمار کرونایی نیز فوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سید جواد پورنقی روز سه شنبه اظهار داشت: با بستری ۳۵ مبتلای جدید در شبانه روز گذشته، هم اینک ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

وی با اشاره به روند کاهشی ابتلایان کرونایی استان، گفت: روند کاهشی کرونا می تواند، شکننده باشد بنابراین شهروندان نباید با این پیش فرض که کرونا فروکش کرده است، بی توجه به شیوه نامه های بهداشتی باشند و ترددهای غیرضروری انجام دهند.

پورنقی یادآور شد: با توجه به آغاز زمان خریدهای پایان سال و در پیش بودن برگزاری مهمانی‌های خانوادگی در نوروز از حالا توصیه می‌کنیم که همه مردم پروتکل‌های بهداشتی و بویژه واکسیناسیون را جدی بگیرند تا این روند کاهشی تغییر نکند.

براساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۶۲ نفر در استان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند که بیشترین آمار فوتی هشت ماه امسال بوده است.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، ۷ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم در وضعیت قرمز کرونایی و تنها شهرستان مانه و سملقان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس