چگونه آموزش بادکنک آرایی بینیم و کسب درآمد کنیم؟


چگونه آموزش بادکنک آرایی بینیم و کسب درآمد کنیم؟

بادکنک وسیله‌ای است که حس لطافت و جذابیت آن از دوران کودکی تا بزرگسالی همراه شماست. آدمی روح لطیفی دارد و هر چیز رنگی و جذاب او را به هیجان می‌آورد. بادکنک نیز در رنگ‌های شاد ومتنوع همواره حسی سرشار از شادی و هیجان را در افراد القا می‌کند. در فرهنگ ایرانیان بادکنک به نوعی […] نوشته چگونه آموزش بادکنک آرایی بینیم و کسب درآمد کنیم؟...

بادکنک وسیله‌ای است که حس لطافت و جذابیت آن از دوران کودکی تا بزرگسالی همراه شماست. آدمی روح لطیفی دارد و هر چیز رنگی و جذاب او را به هیجان می‌آورد. بادکنک نیز در رنگ‌های شاد ومتنوع همواره حسی سرشار از شادی و هیجان را در افراد القا می‌کند. در فرهنگ ایرانیان بادکنک به نوعی سمبل شادی و جشن است. از این رو خانواده‌ها در مراسمات جشن و شادی خود از بادکنک آرایی برای مفرح نشان دادن فضا استفاده می‌کنند. احتمالا تا کنون آرایش بادکنک‌ها در مراسمات و مهمانی‌ها توجه شما را به خود جلب‌کرده است. حتی ممکن است بارها برای بادکنک آرایی تلاش کرده اما به نتیجه دلخواه نرسیده باشید اما تا کنون به آموزش بادکنک آرایی فکر کرده اید؟ آرایش بادکنک‌ها خود هنری است که قطعا نیاز به آموزش دارد. شما می‌توانید با آموزش بادکنک آرایی از این هنر جذاب به عنوان یک حرفه برای درآمدزایی استفاده کنید.

بادکنک آرایی چیست؟

قبل از این که راجع به آموزش بادکنک آرایی و نحوه یادگیری آن صحبت کنیم، بهتر است بدانید که اصلا بادکنک آرایی چیست؟ برای اصطلاح بادکنک آرایی تعریف مشخصی وجود ندارد اما به سادگی می‌توان مفهوم آن را درک کرد.‌ بادکنک آرایی را می‌توان هنری دانست که در آن تعداد و حجم بزرگی از بادکنک‌ها با آرایش و چیدمان خاص و نظم و ترتیب به دور یک استند فلزی با اشکال مختلف قرارگرفته و یک قاب بادکنکی زیبا را به وجود می‌آورند.

قطعا بادکنک‌هایی که بی‌هدف و بدون آرایش خاص از سقف و دیوار آویزان می‌شوند، بادکنک آرایی به حساب نمی‌آیند. این روزها با توجه به این که تعداد زیادی از خانواده‌ها در خانه‌های استیجاری زندگی می‌کنند، برای این که رد چسب‌های بادکنک بر روی دیوار نماند، از استندهای بادکنک و هنر بادکنک آرایی در مراسمات خود استفاده می‌کنند.

گذشته از جشن‌هایی مانند تولد وعروسی، این روزها در بیشتر مراسمات عمومی مانند همایش‌ها، گرامی‌داشت‌ها و مناسب‌هایی از این دست نیز، جهت احترام بیشتر به میهمانان و ایجاد فضای شاد و مفرح معمولا در محل ورودی میهمان و جایگاه سخنرانی از استندهای بادکنک آرایی شده استفاده می‌کنند. آنچه تفاوت بین انواع بادکنک آرایی را نشان می‌دهد، شکل آرایش بادکنک‌ها و رنگ آن‌ها برای استفاده در مراسمات مختلف است. احتمالا فکر می‌کنید که این مسئله بسیار ساده است.

به عنوان مثال در بادکنک آرایی برای جشن تولد یک کودک از رنگ‌های روشن و شاد و یا رنگ هماهنگ با تم تولد و برای مراسمی مانند گرامی‌داشت دهه فجر از ترکیب رنگ‌های پرچم جمهوری اسلامی استفاده می‌شود. آنچه در آموزش بادکنک آرایی به آن پرداخته می‌شود، گذشته از ترکیب رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های ست، چگونگی قرارگیری بادکنک‌ها کنار کم، حجم بادکنک‌های پر شده، نوع بادکنک، نحوه اتصال بادکنک برای جلوگیری از ترکیدن آن‌ها، استفاده از متریال‌های دیگر در کنار بادکنک‌ها و نکات بسیار دیگر می‌باشد که در نهایت منجربه ساخت یک قاب بادکنکی جذاب و دلربا می‌گردد.

استندهای بادکنک آرایی شده قابلیت جا به جایی دارند و می‌توان آن را در گوشه‌ای از سالن یا محل برگزاری جشن قرار داد. یادگیری هنر بادکنک آرایی مزایای زیادی با خود به همراه دارد. در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد.
چگونه آموزش بادکنک آرایی بینیم و کسب درآمد کنیم؟

چطوراز طریق بادکنک آرایی درآمد زایی کنیم؟

بادکنک جزو آن دسته از لوازم تزئینی است که از چندین دهه پیش تا کنون به جایگاه ثابتی در تزئینات مراسمات مختلف رسیده است. این روزها افراد دیگر از ریسه‌های کاغذی و لامپی قدیمی برای دیزاین محیط استفاده نکرده و تنها به یک استند بادکنک اکتفا می‌کنند. در بادکنک آرایی آنچنان طرح‌های متنوع و زیبایی وجود دارد که به هیچ تزئین دیگری احتیاج نیست.

دیدن دوره خوب مسیر را کوتاه تر میکند

اگر یک دوره آموزش بادکنک آرایی خوب ببینید و اصول آرایش بادکنک‌ها را بیاموزید، ناخودآگاه ایده‌های بسیار متنوع و نوینی به ذهنتان خطور خواهد کرد. قسمت جالب ماجرا اینجا است که شما می‌توانید با یادگیری این هنر به کسب درآمد بپردازید. با توجه به آمار بالای جشن‌هایی که این روزها ایرانیان به بهانه‌های مختلف برگزار می‌کنند، می‌توان با اطمینان گفت که بادکنک آرایی به عنوان یک شغل، بسیار پردرآمد خواهد بود.

موقعیت شغلی بادکنک آرایی در ایران

طبیعتا همه خانواده‌ها ترجیح می‌دهند یک جشن خاص و به یاد ماندنی داشته‌باشند. از این رو غالبا تزئینات و تشریفات میهمانی را به متخصص آن می‌سپارند و زمان خود را صرف امور دیگری مانند رسیدگی به خود می‌کنند. این روزها بادکنک آرایی به عنوان تم مد روز شناخته می‌شود و در تمام مراسمات نیز استفاده می‌شود. بنابراین هنرمندی که بادکنک آرایی می‌کند، موقعیت شغلی خوبی در بین مردم دارد.

جالب است بدانید این روزها آموزش بادکنک آرایی به عنوان یک هنر در آکادمی‌ها و آموزشگاه‌های هنر ارائه می‌شود. با توجه به محبوبیت این حرفه، بادکنک آرایی موقعیت‌های شغلی و روش‌های درآمدزایی مناسبی را ایجاد کرده است. شما می‌توانید ضمن این که تزئینات مراسمات خودتان را به سادگی و باب میل خود انجام دهید، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید. از طرفی می‌توانید از طریق بادکنک آرایی برای دیگران، مشتری جذب کرده و کسب درآمد کنید.

چگونه آموزش بادکنک آرایی بینیم و کسب درآمد کنیم؟

امروزه به لطف برگذاری مراسمات متنوعی از قبیل تولد، جشن بارداری، جشن تعیین جنسیت نوزاد، جشن دندونی، جشن الفبا، جشن قرآن، جشن اعداد دانش آموزان، جشن پایان سربازی، جشن عقد و عروسی، جشمن ولنتاین و روز عشق، جشن فارق التحصیلی، جشن قبولی دانشگاه، جشن اختتامیه و افتتاحیه، همایش‌ها، بزرگداشت‌ها، گرامی داشت‌ها و مراسمات بسیار متنوع دیگر که همگی با بادکنک آرایی فضای برگذاری جشن را مزین می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که درآمد بادکنک آرایی بالا باشد. علاوه بر آن می‌توانید با برگذاری دوره آموزش بادکنک آرایی به صورت غیرحضوری این هنر پرطرفدار را به دیگر آموزش داده و به کسب درآمد در منزل برسید.

گل آرایی چیست؟ ترکیب بادکنک آرایی با گل آرایی

گل آرایی نیز یکی از هنرهای بسیار زیبا و جذاب است که از ترکیب گل‌ها و گیاهان مختلف وعناصر تشکیل‌دهنده آن‌ها که شاید در حالت عادی به چشم نمی‌آیند، یک اثر هنری طبیعی، دلنشین و پراز حس خوب خلق می‌شود. گل نماد عشق، علاقه و بیان احساسات درونی است و در فرهنگ ایرانیان نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. جالب اینجا است که تلفیق هنر گل آرایی و بادکنک آرایی پدیده‌ای را خلق می‌کند که آدمی را محو تماشای جذابیت آن می‌سازد.‌

گل آرایی چه به صورت هنر مجزا و چه به صورت هنر ترکیبی با بادکنک آرایی حرفه‌ای بسیار محبوب و پردرآمد برای آن دسته از افرادی است که به دنبال کار در منزل هستند. گل یکی از محبوب‌ترین هدایایی است که افراد می‌توانند به یک‌دیگر تقدیم کنند. گذشته از این که گل آرایی در دیزاین مراسمات کاربرد زیادی دارد، برای تزئین باکس گل و دسته گل‌های کوچک در باب هدیه دادن متناسب با تاریخ‌های خاصی مانند ولنتاین بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.‌

چگونه آموزش بادکنک آرایی بینیم و کسب درآمد کنیم؟

یادگیری بادکنک آرایی با آموزش بادکنک آرایی علی ولی

در نهایت پس از آشنایی با هنر محبوب بادکنک آرایی و گل آرایی به معرفی آکادمی علی ولی و نحوه برگذاری دوره آموزش بادکنک آرایی می‌رسیم. آکادمی علی ولی بزرگ‌ترین آکادمی آموزش در زمینه گل آرایی، بادکنک آرایی و میوه‌آرایی است. این آکادمی اخیرا با توجه به اهمیت و محبوبیت بادکنک آرایی و گل آرایی در دیزاین مراسمات، اولین دوره غیرحضوری و آنلاین خود را در زمینه آموزش بادکنک آرایی رونمایی کرده است.

برای شرکت در این دوره کافی است وارد سایت آکادمی شده و با دانلود دوره بدون هیچ پیش نیازی این هنر و تمام نکات آن اعم از چگونگی انتخاب بادکنک مناسب، نحوه باد کردن آن، نحوه ترکیب رنگ‌ها و چگونگی ترکیب آن‌ها با عناصر گل و گیاه و موارد بسیار دیگر را بیاموزید. مدرس این دوره آقای علی ولی مربی حرفه ای است و به شما می‌آموزد چگونه به کسب درآمد بالا در این زمینه برسید. جهت کسب اطلاعت بیشتر راجع به دوره های آموزش بادکنک آرایی مقدماتی و حرفه ای بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت شوید.

https://alivaliflorist.com/

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هنرهای تزئینی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس