بررسی قابلیت های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎


بررسی قابلیت های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) برند سامسونگ از جمله تولیدکنندگان پیشرو یخچال فریزرهای ساید بای ساید است. با بررسی قابلیت‌های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎ همراه ما باشید. امروزه فناوری باعث شده تا روز به روز پیشرفت بیشتری در ساخت وسایل الکترونیکی داشته باشیم و از رهگذر همین توسعه، آسایش بیشتری نصیب انسان‌ها شده است. قابلیت‌های...

برند سامسونگ از جمله تولیدکنندگان پیشرو یخچال فریزرهای ساید بای ساید است. با بررسی قابلیت‌های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎ همراه ما باشید.

امروزه فناوری باعث شده تا روز به روز پیشرفت بیشتری در ساخت وسایل الکترونیکی داشته باشیم و از رهگذر همین توسعه، آسایش بیشتری نصیب انسان‌ها شده است. قابلیت‌های مختلف نسل جدید فناوری سبک زندگی جدیدی برای ما خلق کرده و بازدهی بهتری را داریم.

یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000

حتما برای شما پیش آمده که بخواهید لوازم خانگی هوشمند بخرید، اما به علت تفاوت‌هایی که در محصولات متنوع وجود دارد، حساسیت بیشتری به خرج می‌دهید. علت این حساسیت‌ها گران بودن لوازم خانگی است و همه ما انتظار داریم محصولی بخریم که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و سال‌ها برایمان کار کند.

بررسی قابلیت های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎بررسی قابلیت های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎

خرید یخچال نیز دقیقا به همین منوال است، زیرا هر یخچالی امکانات و قابلیت‌هایی دارد که دیگر یخچال‌ها از وجود آن بی‌بهره هستند. بنابراین برای این که بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم باید با قابلیت‌ها و ویژگی‌های هر یک آشنا شویم، زیرا اساسا یخچال‌ها می‌توانند در هر مقطعی با نیازهای انسان تطابق پیدا کنند.

سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و یخچال است که سعی می‌کند با توجه به نیازی که مخاطب دارد یخچال‌های مدرن خود را طوری طراحی کند که علاوه بر داشتن طراحی چشم نواز، مشتریان بتوانند با خیالی آسوده کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. مثلا ممکن است نیاز به یخچالی داشته باشید که در عین کوچکی آشپزخانه شما بتواند فضای خوبی را پوشش دهد یا شاید هم علاقه زیادی به طراحی‌های مینیمال و زیبا داشته باشید.

یکی از یخچال‌های فوق العاده کاربردی که می‌تواند توقع هر ایرانی را از خرید یخچال برآورده کند، یخچال ساید‌ بای ساید سامسونگ مدل (RS50) RS8000 است که از بهترین و پرطرفدارترین‌های بازار جهانی محسوب می‌شود.

بررسی قابلیت های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎بررسی قابلیت های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎

ظرفیت بالا با همان اندازه

اگر در محیط آشپزخانه خود فضای زیادی در دسترس ندارید، اما از طرفی نیازمند یخچالی هستید که بتواند تمامی خواسته‌های شما را پوشش دهد، بهتر است به یخچال ساید‌ بای ساید سامسونگ مدل (RS50) RS8000 نگاهی بیندازید. این محصول سامسونگ با برخورداری از قابلیت SpaceMax گزینه ایده‌آلی برای خریداران به حساب می‌آید. در واقع این قابلیت راه حل تخصصی مهندسان سامسونگ برای ارائه یخچالی با ظرفیت بالا برای محیط‌های کوچک هستند.

گفتنی است عایق یخچال‌هایی که مجهز به قابلیت اسپیس مکس هستند نازک‌تر ولی کارآمد است. به عبارت ساده‌تر این محصول به جای عایق ضخیم از عایق نازکی استفاده می‌کند که نه تنها به هدرروی انرژی منجر نمی‌شود، بلکه فضای بیشتری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. بنابراین این یخچال سامسونگ بدون این که ابعاد خارجی را افزایش دهد، فضای درونی را جادارتر خواهد کرد و 637 لیتر فضا برای شما به ارمغان می‌آورد.

خنک کننده دقیق سرآشپز

مطمئنا می‌دانید که مهم‌ترین مسئله در نگهداری مواد غذایی این است که بافت و طعم و بوی آنها حفظ شود و از بین نرود. در صورتی مواد غذایی درون یخچال شما فاسد نمی‌شوند که روی دمای مناسبی تنظیم شده باشد. در نتیجه این امر می‌توانید مواد غذایی خود را برای مدت طولانی‌تری نگاه دارید و طراوت و تازگی ابتدایی آنها را حفظ کنید.

از دیگر قابلیت‌های مهم یخچال ساید‌ بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ، خنک کننده دقیق سر آشپز (Precise Chef Cooling) است که در جهت رفع نیازهای مشتریان طراحی شده است. این فناوری از یک اینورتر دیجیتال استفاده می‌کند تا بتواند دمای یخچال را به صورت مداوم کنترل کند تا این که تمامی قسمت‌های یخچال به یک اندازه سرد شود.

بررسی قابلیت های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎بررسی قابلیت های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎

در پایان نیز یک عایق‌بندی پیشرفته و جدید فارغ از این که دمای هوا سرد یا گرم است، نوسانات دما را کمتر از 0.5 درجه سانتی‌گراد تنظیم کرده و بدین ترتیب از مواد غذایی شما محافظت کرده و تضمین می‌کند که رنگ و بوی مواد غذایی شما تغییر نکند.

خنک کننده مستقل و تازگی بیشتر

لازم به ذکر است که یخچال‌های معمولی می‌توانند رطوبت موجود در یخچال را در سطح 30 درصد حفظ کنند، اما خوشبختانه یخچال ساید‌ بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ، مجهز به فناوری Twin Cooling Plus است که باعث می‌شود رطوبت یخچال تا 70 درصد حفظ شود و این نشان می‌دهد که مواد غذایی شما می‌توانند تا دو برابر بیشتر از یخچال‌های معمولی آبدارتر و تازه‌تر بمانند.

فناوری مذکور مجهز به دو سیستم خنک کننده مجزا و دو اپراتور است که به طور دائم گردش هوا در یخچال را کنترل می‌کنند. این قابلیت نیز باعث می‌شود تا مواد غذایی تازه و با طراوت‌تر باقی بمانند. یکی دیگر از مزایای این سیستم دوگانه این است که باعث می‌شود بوی مواد غذایی مختلف با یکدیگر قاطی نشود و مواد غذایی پس از گذشته چندین روز همان بو و طعم اولیه را داشته باشند.

این محصول یکی دیگر از طراحی‌های سامسونگ است که توانسته با رویکرد پاسخ‌گویی به نیازها، علایق و سلایق مختلف را در بر بگیرد. نظر شما درباره قابلیت‌های یخچال‌ ساید بای ساید (RS50) RS8000 سامسونگ‎‎ چیست؟

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر