طلا و نقره تنیس روی میز عراق به ایران رسید


 طلا و نقره تنیس روی میز عراق به ایران رسید

تهران- ایرنا- در فینال رقابت‌های کانتندر تنیس روی میز نوجوانان عراق بنیامین فرجی با پیروزی مقابل فراز شکیبا طلایی شد.

به گزارش ایرنا، بنیامین فرجی در رقابتهای wtt کانتندر زیر ۱۳ ساله های سلیمانیه عراق با برد ۳ بر صفر مقابل فراز شکیبا دیگر نماینده تنیس روی میز کشور، صاحب گردن آویز طلا شد.

در مرحله یک چهارم پایانی رقابت های زیر ۱۳ سال بنیامین فرجی موفق شد نماینده مصر را ۳ بر صفر شکست دهد و مدال خود را مسجل کند.

نوجوان ارزنده کشورمان در نیمه نهایی با حساب ۳ بر صفر از سد سوریه گذشت تا در فینال با فراز شکیبا دیگر نماینده تنیس روی میز ایران روبرو شود.

شکیبا پس از عبور ۳ بر صفر از سوئد و پیروزی ۳ بر یک مقابل قطر به فینال مسابقات راه یافت که در پایان با شکست مقابل فرجی به مدال نقره دست یافت. نمایندگان سوریه و قطر مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

همچنین در رقابتهای زیر ۱۷ ساله های wtt کانتندر سلیمانیه عراق، سامران کریمی با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل محمد امین صمدی به نیمه نهایی راه یافت.

سامران برای خوشرنگ تر شدن مدال خود با برنا نماینده کرواسی به رقابت پرداخت که در پایان با پذیرش شکست ۳ بر صفر مقابل این حریف قدرتمند کروات، صاحب مدال برنز مسابقات زیر ۱۷ ساله ها شد.

در این رقابتها کرواسی به مقام نخست و مصر بر جایگاه دوم ایستاد. سامران کریمی به همراه دیگر نماینده مصر بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من