حدیثه تهرانی و چالش استقلال و پرسپولیسی بودنش+عکس


حدیثه تهرانی و چالش استقلال و پرسپولیسی بودنش+عکس

حدیثه تهرانی تصویری که می بینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

حدیثه تهرانی (زادهٔ ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.حدیثه تهرانی تصویری که می بینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که دچار درگیری ذهنی در طرفداری از دو تیم استقلال و پرسپولیس شده است.

حدیثه تهرانی و چالش استقلال و پرسپولیسی بودنش+عکس

بیوگرافی حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران و در محله نارمک است ، یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در خارج از ایران مشغول به تحصیل می باشد ، لیسانس مامایی دارد و یک دوره بازیگری هم در کلاسهای آزاد بازیگری گذرانده ، به دلیل تشابه اسمی اش با خانم هدیه تهرانی مدتی شایع شده بود که ایشان خواهر هدیه تهرانی هستند که این موضوع صحت ندارد ، وی تا کنون در فیلم سینمایی شکلات داغ و سریالهای به کجاچنین شتابان ، خوش نشینها و آسمان همیشه ابری نیست به ایفای نقش پرداخته است

حدیثه تهرانی و چالش استقلال و پرسپولیسی بودنش+عکس

حدیثه تهرانی هنوز خود را در این حرفه اول راه می‌داند و می‌گوید که جایگاه خودش را پیدا نکرده است و در نقش مورد نظر خودش به ایفای نقش نپرداخته است. این بازیگر هم اکنون سریال " معراجی‌ها" را به کارگردانی " مسعود ده نمکی" را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و در "برابر با اصل" نیز بازی کرده است.

خانم تهرانی در خصوص آغاز بازیگری خود برایمان بگویید و اینکه چگونه دارد حرفه بازیگری شدید؟

- از بچگی عاشق بازیگری بودم و این حرفه را بسیار دوست داشتم و رسیدن به آن را جزء مهمترین اهداف زندگی خود می‌دانستم.

ولی خانواده‌ام با آن حرفه مخالف بودند و دوست داشتند که من ادامه تحصیل دهم. من در رشته مامایی تحصیل کردم و لیسانس این رشته را گرفتم. دوره‌ای را در کلاس بازیگری ایران گذراندم و بعد از گذراندن تستی و یک کار ویدئویی به آقای طالبی برای سریال" به کجا چنین شتابان" معرفی شدم.

حدیثه تهرانی و چالش استقلال و پرسپولیسی بودنش+عکس

دوست دارید دراین حرفه به کجا برسید؟

- من هنوز احساس می‌کنم که اول راه هستم و آن نقشی را که دوست دارم بازی نکرده‌ام. شاید در مسیرش قرار گرفته باشم ولی هنوز جایگاه خودم را پیدا نکرده‌ام و این برای من خیلی با ارزش است. چون در این مسیر قرار گرفتن خیلی برای آدم‌ها سخت است. من تئاتر را خیلی بیشتر از تلویزیون و سینما دوست دارم و می‌خواهم که جایگاه خودم را در تئاتر پیدا کنم، درنهایت آدمی نیستم که بگویم که فقط کار کارگردانی و نویسندگی را دوست دارم. من علاقمند به حرفه‌ی بازیگری هستم و می‌خواهم دراین هنر به جایگاهی که دوست دارم، برسم.

* دوست ندارم در این تیپ بمانم

آیا ایفای نقش در آثاری با قالب طنز را ادامه می‌دهید؟

- خیر، اینطور نیست. دو یا سه فیلم در قالب طنز بازی کرده‌ام که یکی از آنها خوش نشین‌ها بود و اصلا نمی‌خواهم در این تیپ بمانم و فعالیت خودم را ادامه دهم و به طور کلی خود شخصیت طنزی ندارم.

در سریال خوش نشین‌ها بازی در کنار پیشکسوتان طنز چگونه بود؟

- تجربه بسیار خوبی بود که در کنار " علی صادقی"‌و "‌حمید لولایی"‌ به ایفای نقش پرداختم و از آنها بسیار آموختم. در آن سریال من با بهترین‌های طنز کار کردم و یک تجربه کامل و جامع را آموختم و این تجربه آنقدر کافی بود که دیگر دوست ندارم با شخصی دیگر طنز کار کنم، چون از بهترین‌ها آموختم.

چطور با مسعود ده نمکی همکاری کردید و به پروژه " معراجی‌ها" پیوستید؟

دو سال پیش ده نمکی به دنبال بازیگری می‌گشت تا اینکه من به دفترش معرفی شدم و به آنجا رفتم ووی من را دید و بعد از آن ماجرا هم دیگر کسی به من زنگ نزد و پیگیر هم نشدم و فکر کردم که دیگر این سریال ساخته نمی‌شود تا اینکه پارسال به من زنگ زدند که به دفترشان بروم و آنجا متوجه شدم که این سریال هنوز ساخته نشده است ده نمکی به من گفت که نقش شما در ذهن من بود و سپس فیلمنامه را برای مطالعه به من داد و برای این نقش انتخاب شدم.

حدیثه تهرانی و چالش استقلال و پرسپولیسی بودنش+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب