دانشگاه دانش را به صورت کاربردی به کار خواهد گرفت


دانشگاه دانش را به صورت کاربردی به کار خواهد گرفت

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: دانشگاه دانش را به صورت کاربردی به کار خواهد گرفت.

دکتر ایرج نیک‌پی در آیین تودیع و معارفه رابط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر در لرستان ۱۶ مرکز فعال علمی کاربردی را داریم که در جغرافیای استان فعال هستند.

وی اضافه کرد: در خرم‌آباد پنج مرکز، در بروجرد سه مرکز و در الیگودرز دو مرکز و در کوهدشت، ازنا، پلدختر، دلفان و الشتر هرکدام یک مرکز داریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: همچنین چهار مرکز وابسته به صنعت در لرستان داریم که شامل یخچالسازی خرم‌آباد، زاگرس پوش بروجرد، شیشه لرستان در الیگودرز و آریاگچ در پلدختر هستند.

نیک‌پی بیان کرد: هشت مرکز هیات موسسه و مراکز وابسته به نهادهای اجرایی داریم که شامل مرکز نیروی انتظامی، مرکز مهندسی نیروی زمینی در بروجرد، مرکز دادگستری لرستان هستند.

وی اضافه کرد: مجموعه دانشگاه علمی کاربردی تنها یک تکلیف ندارد بلکه بخشی از این دانشگاه پژوهشی و فرهنگی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در بعد تولید دانش می‌تواند فعالیت کند و این دانشگاه ادعا دارد که می‌خواهد دانش را بکار گیرد و کاربردی به آن نگاه کند، بیان کرد: نگاه به بعد فرهنگی دانشگاه ضروری است چرا که رفتار ما برگرفته از فرهنگ است.

نیک‌پی در ادامه عنوان کرد: بارزترین فرهنگی که در جامعه داریم ایثارو شهادت است که به آن می‌بالیم و لرستان ۶۴۴۴ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه می‌توان از ابعاد امید آفرینی، نشاط، توانمندسازی و فرهنگ کارآفرینی استفاده کرد، ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند در راه رسیدن به اهدف دانشگاه جامع کمک حال دانشگاه باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !