مصاف بانوی پیر و زیر دریایی‌های زرد در تورین / لیل در پی جبران شکست


مصاف بانوی پیر و زیر دریایی‌های زرد در تورین / لیل در پی جبران شکست

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب ا انجام 2 دیدار پیگیری می‌شود.

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب ۲ دیدار برگزار می‌شود.

یوونتوس - ویارئال / ساعت ۲۳:۳۰

یوونتوس در حالی امشب میزبان ویارئال است که بازی رفت ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دوشان ولاهوویچ، بازیکن صربستانی یووه که در نقل و انتقالات زمستانی از فیورنتینا جذب شده است در ثانیه‌های ابتدایی بازی رفت برای یوونتوس گلزنی کرد، اما دنی پارخو در دقیقه ۶۶ بازی را تساوی کشاند.

جورجو کیه لینی و پائولو دیبالا ۲ بازیکن مطرح یوونتوس در یک ماه اخیر به دلیل مصدومیت نتوانسته بودند برای بانوی پیر بازی کنند و از یکشنبه به تمرینات تیمی یوونتوس ملحق شده اند و ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس می‌تواند از آن‌ها در ترکیب تیمش در مقابل ویارئال استفاده کند.

یوونتوس در آخرین دیدارش در سری آ با نتیجه سه بر یک سمپدوریا را شکست داده بود، ویارئال هم با یک گل سلتاویگو را شکست داد تا با پیروزی راهی تورین شود.

شیمون مارسینیاک داور لهستانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

مصاف بانوی پیر و زیر دریایی‌های زرد در تورین / لیل در پی جبران شکست

لیل - چلسی / ساعت ۲۳:۳۰

چلسی در حالی میهمان لیل است که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر و با گل‌های کای هاورتز و کریستین پولیشیچ لیل را مغلوب کرده است و لیلی‌ها برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا باید بازی هجومی را در صورت کار خود قرار دهند.

پس از حمله روسیه به اوکراین بسیاری از کشور‌های دنیا الیگارش‌های روسی را تحریم کردند و ترکش‌های این جنگ در نهایت دامن رومن آبراموویچ مالک روس چلسی را گرفت تا آبی پوشان لندنی روز‌های پر استرسی را پشت سر بگذارند.

چلسی در آخرین دیدارش در لیگ جزیره با یک گل نیوکاسل را شکست داده است. لیل هم در آخرین دیدارش در لوشامپیونه مقابل سنت اتین به تساوی بدون گل رسیده بود.

داویده ماسا ایتالیایی این دیدار را سوت خواهد زد.

مصاف بانوی پیر و زیر دریایی‌های زرد در تورین / لیل در پی جبران شکست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا