توزیع 1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان خراسان شمالی


توزیع 1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان خراسان شمالی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از توزیع 120 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی خبر داد.

هاشم شیرازیان، در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبراظهار کرد: سیزدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در این استان، به مناسبت ایام فرخنده میلاد باسعادت یگانه عدالت گستر جهان، حضرت ولیعصر، امام مهدی (عج) در قالب یک هزار و ۲۰۰ بسته، یک و نیم کیلویی، به دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می رسد.

وی در ادامه این بسته های معیشتی را اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، معرفی کرد و با توضیح بیشتر اضافه کرد: این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت کانون‌های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (ع) بجنورد، انجام می شود و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، توزیع می شود.

شیرازیان افزود: طرح قربانی گوشت نذری ویژه نیازمندان از سوی موسسه نامبرده و خیرین نیک اندیش آن در آستانه سومین سال اجرا قرار گرفته است، که با همکاری کانون های مساجد و برخی گروه های جهادی خانواده های نیازمند در سراسر کشور را تحت حمایت قرار داده است.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شده‌اند.

شیرازیان همچنین در تکمیل مطالب قبل گفت: ۱۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.

وی افزود: در این باره و با هدف اجرای کار تشکیلاتی و شناسایی دقیق نیازمندان در نقاط مختلف استان توسط رابطین کانون های مساجد در شهرستان ها، جلسه ای مجازی، دوشنبه شب ۲۷ دی ماه جاری در فضای اسکای روم با حضور این رابطان برگزار شد.

وی به دیگر برنامه های تدارک دیده کانون ها به مناسبت ایام پربرکت و معنوی نیمه شعبان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری محافل قرآنی و احیاداری، تقدیر از فعالان مسجدی همراه با برگزاری مراسم جشن در مساجد، طراحی و برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و نیز توزیع غذای گرم و نان رایگان بین خانواده های نیازمند، اجرای سرود در برنامه زنده تلویزینی شبکه اترک، تهیه و توزیع البسه در آستانه سال نو و همزمان با میلاد حضرت مهدی موعود(عج) از اهم برنامه ها به این مناسبت می توان برشمرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه