عطایی به باتجربه ها روی خوش نشان نداد!/ رسمی؛ تیم ملی والیبال بدون مثلث آتشین


عطایی به باتجربه ها روی خوش نشان نداد!/ رسمی؛ تیم ملی والیبال بدون مثلث آتشین

با نظر بهروز عطایی 25 بازیکن به اردویی تیم ملی دعوت شدند که بدون شک سرشناس ترین غایبان آن امیر غفور و سیدمحمد موسوی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان ماراتن 5 ماهه لیگ برتر والیبال، بهروز عطایی برخلاف آن چیزی که در ابتدا از سوی امیر خوش خبر مطرح شده بود، لیست 25 نفره ای را ارائه داد که لژیونرهای والیبال نیز در آن حضور دارند.
بر اساس اعلام بهروز عطایی این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی با توجه به حضور دو تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که در تهران برگزار خواهد شد، در راستای همکاری با تیم‌ها با 25 بازیکن آغاز می‌شود و سپس فهرست بازیکنان جدید برای شرکت در اردوی تیم ملی ازسوی سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد.


دعوت شدگان باید روز شنبه 20 فروردین خود را به امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی در کمپ‌ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران معرفی کنند.


لیست 25 نفره بهروز عطایی به شرح زیر است:
جواد کریمی، علی رمضانی، محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، محمدرضا موذن، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا یلی، بردیا سعادت، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، رضا عابدینی، محراب ملکی سرخی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسن فرهادی، مرتضی شریفی، میثم صالحی و احسان دانش‌دوست.

عطایی به باتجربه ها روی خوش نشان نداد!/ رسمی؛ تیم ملی والیبال بدون مثلث آتشین

* سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال همانطور که پیش بینی می شد بر سر خداحافظی خود مانده و گویا اصرار عطایی برای بازگشت او هم فایده ای نداشته است. او شاید بعد از سالیان طولانی در لیست تیم ملی جایی ندارد.
* در غیاب معروف، جواد کریمی، علی رمضانی، طاهر وادی و فاضل پژومان در پست پاسور به تیم ملی دعوت شدند.
* امیر غفور و سیدمحمد موسوی، دو بازیکن باتجربه تیم ملی با وجود اینکه مثل معروف از بازی های ملی خداحافظی نکردند، جایی در تیم ملی ندارند. این در حالی است که غفور یکی از بهترین بازیکنان لیگ امسال به اعتقاد کارشناسان بود و موسوی هم بعد از یک مصدومیت مختصر به ترکیب تیم فنرباغچه ترکیه بازگشته است.
* صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا یلی و بردیا سعادت چهار بازیکنی هستند که در پست پشت خط زن دعوت شدند.
* میلاد عبادی پور به عنوان باتجربه ترین بازیکن در لیست جدید قرار گرفته و همچون رقابت های قهرمانی آسیا 2021 کاپیتان تیم ملی در سال جدید هم خواهد بود.
* جواد کریمی، میثم صالحی و علی اصغر مجرد با وجود مصدومیت به تیم ملی دعوت شدند.


* مجتبی میرزاجانپور، دریافت کننده باتجربه تیم ملی بعد از چند سال دوری از تیم ملی بار دیگر به اردو دعوت شده است.
* محراب ملکی سرخی، امیررضا سرلک، فاضل پژومان و امیرحسن فرهادی از جمله چهره هایی هستند که برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)