چند خبر از پلیس ری؛ از کشف کالای قاچاق تا دستگیری سارقان


چند خبر از پلیس ری؛ از کشف کالای قاچاق تا دستگیری سارقان

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از توقیف 2 دستگاه خودروی شوتی و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در محدوده کهریزک خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، تیم عملیاتی کلانتری کهریزک با اقدامات اطلاعاتی موفق به توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق شامل، ۲۵ دستگاه کیس کامپیوتر، ۴۰ عدد ساعت مچی، ۲۴ عدد پیچ گوشتی شارژی، ۹ دستگاه اسپیکر، ۴۰۰ عدد انواع قاب موبایل فاقد بارنامه و مجوز قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این عملیات سه متهم به همراه ۲ دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ توقیف و متهمان پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۱۲ پرونده سرقت اماکن و معابر در باقرشهر

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق معابر و اماکن به همراه توقیف یک دستگاه خودرو در باقر شهر خبر داد و گفت: متهم به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری باقر شهر در حال گشت زنی در محدوده باقر شهر یک نفر را در حال باز کردن داربست مشاهده می کنند که در این لحظه متهم با رویت ماموران سوار بر یک دستگاه خودرو نیسان شده و از محل متواری می شود اما عوامل انتظامی طی یک عملیات تعقیب و گریز وی را متوقف و دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد و با جانمایی متهم تا کنون هفت شاکی شناسایی و با پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری گوشی قاپ شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خبری دیگر از دستگیری گوشی قاپ محدوده شهر ری با هفت شاکی خبر داد.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی قاپی در محدوده شهر ری شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری شهرری با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یکی از سارقان شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت، اعلام داشت: عوامل انتظامی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید انجام شده یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه نیز از متهم کشف و به همراه متهم جهت بررسی تخصصی به کلانتری شهرری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد کهئ متهم سابقه دار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...