ساخت بیمارستان دوم دامغان سال 1401 آغاز می‌شود


ساخت بیمارستان دوم دامغان سال 1401 آغاز می‌شود

سمنان-ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت: عملیات اجرایی ایجاد بیمارستان دوم دامغان سال 1401 آغاز و طبق وعده‌ها و با تخصیص اعتبارات لازم در سال 1403 بهره‌برداری می‌شود.

سیدحسن تقوی روز چهارشنبه در نشست خبری در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان دامغان افزود: بسیاری از اقدام‌های گذشته قابل تحسین است اما همچنان کمبودهایی در زمینه بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد که باید همه در کنار هم در جهت رفع حداکثری مشکلات تلاش کنیم و در این راه به کمک رسانه‌ها نیازمندیم.

وی ادامه داد: بسیاری از خواسته و نیازهای بهداشت و درمان شهرستان در حال بررسی است تا بتوانیم با تمام تلاش در جهت رفع آن گام برداریم.
تقوی اظهار داشت: تا ایجاد بیمارستان دوم، زمینه تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی رضایی به‌صورت جدی درحال پیگیری است.

۴ کرونایی در بیمارستان ولایت دامغان بستری هستند

تقوی تصریح کرد: با توجه به اجرای واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی، پیک ششم کرونا را پشت سر گذاشتیم و هم‌اکنون چهار بیمار در بیمارستان ولایت بستری هستند.

وی اضافه کرد: دغدغه‌ها در زمینه کرونا کمتر شده است و محدودیت‌های نوروز ۲ سال گذشته وجود ندارد و امسال سفرهای نوروزی با استقبال بیشتری مواجه می‌شود.

تقوی بیان کرد: از مردم درخواست داریم در کنار شور و نشاط بهاری، به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کنند و مجموعه بهداشت و درمان نیز در این ایام کنار مردم است و خدمات خود را ارائه می‌کند.

وی در خصوص مشکل سالک در شهرستان دامغان، خاطرنشان کرد: سالک هرگز ریشه‌کن نمی‌شود چون چرخه پشه خاکی، انسان و جوندگان را نمی‌توان از بین برد پس باید تلاش کنیم با اقدامات عملی و ارائه آموزش به مردم، این معضل را کنترل و پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت: باید با تلاش خود، امکان حیات پشه نقل را به حداقل کاهش داد و از مردم نیز درخواست داریم پس‌از گزش، به مراکز مرتبط مراجعه و پشه گزیدگی ساده را درمان کنند تا به زخم سالک تبدیل نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات