طرح نظارتی بازار و خدمات سفر نوروز 1401 در جوانرد آغاز شد


طرح نظارتی بازار و خدمات سفر نوروز 1401 در جوانرد آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- طرح نظارتی بازار و خدمات سفر نوروز 1401 روز چهارشنبه با حضور فرماندار جوانرود، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و هیات همراه، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای ستاد تنظیم بازار در شهرستان جوانرود آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: این اداره کل به عنوان مسئول کمیته نظارت بر سفرهای نوروزی طرح تشدید نظارت خود را از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه آغاز کرده و همچنان ادامه خواهد داشت.

«محسن دارابی» افزود: در راستای اجرای طرح نظارتی بازار و خدمات سفر، تقویم نظارتی ۱۴ شهرستان اعلام شده و با همکاری فرمانداران و کمیته نظارتی تمام تلاشمان را برای اجرای این طرح به کار خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت کمیته نظارتی اعم از پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، بازرسی اتاق اصناف، معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، بر واحدهای صنفی شامل هتل ها، مهمانپذیر ها، واحدهای بین راهی، مجتمع های رفاهی، تعمیرگاهها جایگاه های سوخت CNG و خدماتی که هموطنان عزیز در هنگام سفر به آن ها مراجعه خواهند کرد با استفاده از گشت های مشترک به صورت مرتب بازدید خواهند کرد.

فرماندار جوانرود نیز با بیان اینکه اقدامات حوزه نظارت و کنترل بازار باید آثار خود را در بطن جامعه نشان دهد، گفت: نظارت بر بازار باید بگونه ای باشد که برای مردم ملموس و آن ها تغییراتی را در سطح جامعه و بازار احساس کنند.

«رستگار یوسفی» افزود: برنامه ریزی و نظارت ها باید به صورتی باشد که مردم با آسودگی خاطر مایحتاج خود را تهیه کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان