سرپرست فرمانداری گیلانغرب: رویکرد دولت مردمی توزیع عادلانه اعتبارات است


سرپرست فرمانداری گیلانغرب: رویکرد دولت مردمی توزیع عادلانه اعتبارات است

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری گیلانغرب با تاکید بر تلاش مضاعف مدیران برای خدمت‌رسانی بیشتر و حضور میدانی در بین مردم، گفت: رویکرد دولت مردمی توزیع عادلانه اعتبارات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،«حشمت رضایی» عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش گواور از توابع گیلانغرب، افزود: در راستای توزیع عادلانه اعتبارات، ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان به بخش گواور اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در راستای بهسازی معابر روستایی، طرح هادی در ۶ روستای شهرستان گیلانغرب با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال در دست اقدام است که تاکنون سه روستای آن به اتمام رسیده و سه روستا در حال اجرا است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: برای اجرای عملیات روکش آسفالت در محورهای "مله‌نی"، اسلام آباد غرب و قصرشیرین به طول ۳۰ کیلومتر، ۲۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که با مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی این پروژه ها شروع خواهد شد.

رضایی در ادامه بیان کرد: عملیات حفاری چهار حلقه چاه آب به منظور تامین آب شرب بخشی از شهر سرمست و ۳۰ روستای دارای مشکل بخش گواور شروع شده است.

وی اضافه کرد: پروژه انتقال آب از اسلام آباد غرب به شهر سرمست و روستاهای مسیر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال نیز پس از تعطیلات نوروز عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین از آمادگی بخش گواور به منظور استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: این مرکز در شهر سرمست و همچنین یک اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در این بخش است و اقدام های زیرساختی در جهت بهسازی محورهای بخش به لحاظ قرار گرفتن در حد فاصل استان کرمانشاه با استان ایلام به عمل آمده است.

امام جمعه گیلانغرب هم بر لزوم تلاش بیشتر مسوولان درخدمت رسانی به نقاط محروم وضرورت روحیه نقدپذیری مدیران تاکید کرد و گفت: مسوولان به دنبال فرصت های جدید باشند و با استفاده از خلاقیت و فکر جدید نسبت به حل مشکلات اهتمام بیشتری بورزند.

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» افزود: رویکردها باید بر مبنای مردمی بودن، عمل به قانون و تلاش برای تحقق قانون پذیر نمودن جامعه باشد.

«ابراهیم پیرویسی» بخشدار گواور نیز در گزارشی مسایل و مشکلات این بخش را تشریح کرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان استان و شهرستان به رفع مشکلات نقاط محروم بخش گواور شد.

گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع گستره، دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه است که ۳۲ کیلومتر مرز با عراق متشکل دارد و از ۲ بخش گواور و مرکزی، (شهر گیلانغرب و سرمست) و ۲۰۸ روستا که اکنون ۱۹۷ روستای آن دارای سکنه است، تشکیل شده است.

گواور یکی از بخش‌های تابعه شهرستان گیلانغرب در استان کرمانشاه در غرب ایران است، این بخش در ۸۵ کیلومتری غرب شهرستان کرمانشاه قرار دارد و فاصلهٔ آن از شهر گیلانغرب ۶۵ کیلومتر است.

این منطقه دارای اقلیم سرد و نیمه مرطوب است و در گذشته و تا حدودی امروزه هم محل ییلاق سران و عشایر ایل بزرگ کلهر بوده‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!