فرمانده سپاه قم: جهاد تبیین مهمترین ماموریت سپاه است


فرمانده سپاه قم: جهاد تبیین مهمترین ماموریت سپاه است

قم-ایرنا- فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)قم با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: امروز جهاد تبیین به عنوان اولین و مهمترین ماموریت فعلی سپاه و انقلابیون در دستور کار است.

سردار محمدرضا موحد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف اصلی انقلاب و نظام اسلامی و در نوک پیکان سپاه و بسیج برداشتن موانع ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست و افزود: خداوند متعال امروز نصر، فتح و ظفر را به این ملت عطا کرده که این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی گفت: در این قرارگاه که با دبیری سپاه فعال است، بیش از ۹۰ درصد کارها همچون کافه گفت وگو، طرح کریمه اهل بیت(س) و دیگر مسائل حوزه امر به معروف به صورت ایجابی صورت می‌گیرد و بسیار موثرتر از موارد سلبی خواهد بود.

موحد در خصوص خدمات اجتماعی سپاه خاطر نشان کرد: ۶۰ مرکز خانواده سبز با هدف پیشگیری از طلاق و استحکام خانواده و همچنین ۲۰ خانه اعتماد نیز در موضوع مبارزه با اعتیاد و یک کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ذیل سپاه استان قم فعالیت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به گشت‌های عملیاتی رضویون بسیج گفت: این گشت‌ها با هدف کمک به ناجا در حفظ امنیت پایدار برقرار است.

فرمانده سپاه استان قم در پایان ضمن بیان اینکه قم مبدع برپایی کنگره‌های شهدا در کشور است خاطر نشان شد: کنگره شهدای استان قم در سال ۱۴۰۱ برای دومین بار از آغاز برپایی این کنگره‌ها برگزار خواهد شد که اهتمام ویژه رسانه‌های استان را در پوشش و انعکاس این رویداد به عنوان یک حرکت فرهنگی بزرگ می‌طلبد.

وی با بیان اینکه هدف امروز انقلاب و سپاه برداشتن موانع ظهور است، بیان کرد: طی ۴ دهه از انقلاب اسلامی دشمن جنگ های ترکیبی متعددی علیه نظام و انقلاب بکار برده است و آنها با تحقیق و درکی که از دوران بعد از ظهور دارند تمام تلاش خود را بکار می برند تا مانع از ظهور منجی عالم بشریت شوند.

موحد با تاکید بر اینکه تداوم و موفقیت جمهوری اسلامی چیزی جز معجزه نیست، ادامه داد: حضور مردم در صحنه های مورد نیاز از عوامل مهم ثبات و اقتدار نظام اسلامی است.

وی ابراز داشت: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و سایر عرصه ها فعالیت های خوبی در قرارگاه ۱۹ دی قم انجام گرفته و در این خصوص از تمام ظرفیت های مردمی استفاده شده است، از اول اسفندماه سال گذشته تا امروز گشت های امر به معروف و نهی از منکر فعال بوده ولی حتی یک مورد درگیری نیز ثبت نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط