کد عیدی همراه اول 1401 + جزییات عیدی ایرانسل، رایتل و شاتل


کد عیدی همراه اول 1401 + جزییات عیدی ایرانسل، رایتل و شاتل

اپراتورهای تلفن همراه همانند سال های گذشته نسبت به ارائه اینترنت همراه به عنوان عیدی در سال جدید اقدام می کنند. در ادامه می توانید کد عیدی همراه اول 1401 و همچنین جزییات عیدی ایرانسل، رایتل و شاتل  و کد دستوری آنها را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل همزمان با شروع سال جدید به مشترکان خود هدیه نوروزی اهدا می کنند. کد عیدی همراه اول ۱۴۰۱ عبارت دستوری #۱۴۰۱* اعلام شده است. مشترکان همراه اول می توانند با شماره گیری این کد دستوری در طرح عیدانه ۱۴۰۱ همراه اول ثبت نام کنند. بنا بر اعلام همراه اول مشترکان دائمی و اعتباری این شرکت می توانند از ۲۹ اسفندماه تا پایان روز ۱۳فروردین سال ۱۴۰۱ از هدیه در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

کد عیدی همراه اول 1401 + جزییات عیدی ایرانسل، رایتل و شاتل

کد عیدی همراه اول + زمان استفاده

همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از ۲۹ اسفندماه تا پایان روز ۱۳فروردین سال ۱۴۰۱، به صورت تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی موردنظر از هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان بهرمند شوند.

اعتبار این عیدی به صورت داخل شبکه است. کاربر می‌تواند برای مکالمه، پیامک و اینترنت داخل شبکه از این عیدی استفاده کند. خرید سایر بسته‌ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس‌های رومینگ و خارجه تلفن ثابت با این اعتبار امکانپذیر نیست.

نحوه استفاده از عیدی همراه اول چگونه است؟ مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱* به صورت رایگان در طرح عیدانه ۱۴۰۱ همراه اول ثبت نام کنند. همچنین، ثبت‌نام و دریافت این عیدی تنها برای یکبار و فقط در طول بازه زمانی معین، امکان‌پذیر است.

کد عیدی همراه اول 1401 + جزییات عیدی ایرانسل، رایتل و شاتل

عیدی ایرانسل + کد دستوری و زمان استفاده

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند در طول ۱۴ روز در نوروز، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند. این عیدی شامل بسته‌ای ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی یک ساعت خواهد بود.

کد عیدی همراه اول 1401 + جزییات عیدی ایرانسل، رایتل و شاتل

عیدی رایتل + کد دستوری و زمان استفاده

رایتل به مشترکان خود، ۱۴۰۱ مگابایت اینترنت یک‌روزه عیدی می‌دهد. مشترکان این اپراتور این عیدی را می‌توانند از طریق طریق اپلیکیشن رایتل من استفاده کنند. همچنین مشترکان می‌توانند سامانه رایتل من را در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند فعال کنند.

عیدی شاتل موبایل + کد دستوری و زمان استفاده

روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد که به مشترکین سیم کارت‌های خود به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، هر روز عیدی می‌دهد.

همه مشترکین این اپراتور از ۲۹ اسفند، همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، ۳۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان عیدی دریافت می‌کنند. علاوه بر این شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف به طور روزانه به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

با وجود اینکه همه اپراتورهای تلفن همراه به نوعی برای مشترکان خود عیدی در نظر گرفتند، اما مشترکان ایرانسل برای استفاده از هدیه آن، تنها یک ساعت وقت دارند و هدیه نوروزی همراه اول به صورت تصادفی به مشترکان داده می‌شود.

مشترکین شاتل موبایل در نوروز 1401 هر روز عیدی می گیرند

شاتل موبایل اعلام کرده که به مشترکین سیم کارت های خود به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، هرروز عیدی می‌دهد. تمامی مشترکین این اپراتور، ۲۹ اسفند، همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، ۳۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان عیدی دریافت می کنند. علاوه بر این شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف شگفت انگیز به طور روزانه به مشترکین خود هدیه می دهد.

شاتل موبایل تنها اپراتور ارائه‏ دهنده سیم ‌کارت هوشمند در کشور است که قابلیت اتصال خودکار به هر سه اپراتور اصلی را دارد و ضمن پاسخگویی به نیازهای ارتباطی کاربران شامل اینترنت همراه، مکالمه و پیامک، با تحلیل مداوم شبکه ‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین پوشش شبکه را به صورت خودکار انتخاب می‌کند.

این اپراتور در جدیدترین اقدام خود، جهت توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، با پیاده سازی راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان»، این امکان را برای تمامی مشترکین فراهم کرده تا با شماره گیری کددستوری #۸*۱* از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود مطلع شوند و یا شبکه میزبان مطلوب خود را از میان سه اپراتور اصلی کشور انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

ارائه عیدی نوروزی به کاربران هر اپراتوری سنتی قدیمی است که اپراتورهای تلفن همراه هر سال در راستای ادامه آن مزایایی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. این سنت نه تنها کاربران را هر سال نسبت به روند مدیریت اپراتور موبایل خود خوشنود می‌کند، بلکه در مواردی دلیلی برای جذب مشتری بیشتر نیز می‌شود.

شاتل موبایل امسال هدایای خود را تا پایان نوروز در دسترسی قرار داده و این روند هم به طور 24 ساعته توسط تیمی پشتیبانی خواهد شد.

طرح عیدی همراه اول برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده در این طرحبه صورت رایگانثبت نام نمایند و از عیدی همراه اول که بصورت اعتبار داخل شبکه می باشد، بهره مند گردند.

با شماره گیری عدد #1*1401* عیدی خود را دریافت کنید

مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۴۰۱* به صورت رایگان در طرح عیدانه 1401 همراه اول ثبت نام کنند.

با شماره گیری #۰*۱۴۰۱* می‌توان از اعتبار بسته هدیه استعلام گرفت.

رایتل ضمن تبریک سال 1401، برای شما عزیزان یک بسته هدیه در نظر گرفته است.

1401 مگابایت اینترنت هدیه یک‌روزه خود را به روش های زیر در روزهای 28 و 29 اسفند ماه فعال کنید.

تمام مشترکان می‌توانند در طول این ۱۴ روز با شماره‌گیری#۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند که بسته‌ای ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی یک ساعت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود