بازیگر نقش ریوزو شوهر اوشین پس از گذشت سالها


بازیگر نقش ریوزو شوهر اوشین پس از گذشت سالها

در این بخش سری میزنیم به تغییر چهره بازیگران اصلی آن سریال. ریوزو، همسر اوشین یکی از همان کاراکترهای معروف است که با هم تغییر چهره اش در این سالها را مشاهده می کنیم.

همه ی ما سریال سالهای دور از خانه که با نام شخصیت اصلی سریال یعنی اوشین نامگذاری شده بود را به یاد داریم. مجموعه تلویزیونی جذابی که در سال 1983 توسط شبکه ان‌اچ‌کی ساخته و در دهه 1360 در تلویزیون کشورمان ایران پخش میشد. محبوبیت بالای این سریال، از همان زمان تا کنون، اوشین را به عنوان یکی از کارکترهای فراموش نشدنی در ذهن ما ثبت کرده است.

شخصیت اصلی داستان سریال اوشین، زنی بود به نام "اوشین تانوکورا" که در سنین پیری خاطرات زندگی سختش را از زمان کودکی تا بزرگسالی نقل میکند. در این بخش با یاد آن روزها سری میزنیم به تغییر چهره بازیگران اصلی آن سریال. ریوزو، همسر اوشین یکی از همان کاراکترهای معروف است که با هم تغییر چهره اش در این سالها را مشاهده می کنیم.

بازیگر نقش ریوزو شوهر اوشین پس از گذشت سالها

شیرو نامیکی، بازیگر نقش ریوزو در سریال اوشین

بازیگر نقش ریوزو در سریال اوشین که نقش همسر اوشین را بازی میکرد، شیرو نامیکی بازیگر ژاپنی است که در 21 سپتامبر 1957 در چیبا ژاپن به دنیا آمد. او بازی در درام‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را در دهه 1990 با حضور در سریال "Miyazawa Kenji Sono ai" (1996) آغاز کرد و بعداً در فیلم موفق "Godzilla 2000" (1999) بازی کرد و به شهرت بیشتر دست یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران