ارسال اثر به ششمین جشنواره دانشگاهی «تئاتر اردیبهشت» در دامغان تمدید شد


ارسال اثر به ششمین جشنواره دانشگاهی «تئاتر اردیبهشت» در دامغان تمدید شد

سمنان- ایرنا- دبیر ششمین جشنواره تئاتر اردیبهشت گفت: ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره تئاتر در دانشگاه دامغان تا 15 فروردین 1401 تمدید شد.

مهدیه قربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بنابر درخواست متقاضیان از دبیرخانه جشنواره تئاتر اردیبهشت، مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ به ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ تغییر کرد و این زمان دوباره تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره در بخش‌های رقابتی شامل اجرای صحنه‌ای، اجرای آلترناتیو، نمایش رادیویی، نمایشنامه‌نویسی، پژوهش، ایده تا کارگردانی و طراحی پوستر و بروشور اجرا می‌شود که به برگزیدگان هر بخش جوایز نقدی، تندیس، لوح تقدیر و عنوان شایسته تقدیر، اعطا می‌شود.

قربانی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به شماره تلگرام : ۰۹۹۴۱۸۹۰۸۱۶ و یا ایمیل جشنواره ordibeheshtfestival۱۴۰۱@gmail.com ارسال کنند.

دبیر ششمین جشنواره دانشگاهی تئاتر اردیبهشت اظهار داشت: این جشنواره، اردیبهشت ۱۴۰۱ در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند اخبار، اطلاعات و جزئیات جشنواره را در صفحه اینستاگرام Ordibehesht_festival و کانال تلگرام آن دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، پنجمین دوره جشنواره تئاتر اردیبهشت امسال در پنج بخش و به صورت کامل مجازی برگزار شد که ۱۵۹ اثر از سراسر کشور برای بخشهای رقابتی این جشنواره از ۴۸ دانشگاه و از شهرهای مختلف از جمله تهران، یزد، اصفهان، تبریز ارسال شد که از میان این آثار ۱۲ اثر از بخش صحنه ای و سه اثر از بخش نقالی آماده اکران شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما ند...