معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!


معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!

معرفی سریال هایی پر مخاطب شبیه به سریال مردگان متحرک را در این مطلب گرد هم جمع کرده ایم سریال هایی همچون تابستان سیاه تا ملت زامبی.

مردگان متحرک (انگلیسی: The Walking Dead) یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر ترسناک پسارستاخیزی است که بر پایهٔ کتاب کمیک به همین نام نوشتهٔ رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده است. در این مجموعه گروه بازیگران نقش بازماندگان آخرالزمان زامبی را ایفا می‌کنند که تلاش دارند تا در زیر تهدید تقریباً مداوم حملات زامبی‌های معروف به نام «واکر» (در میان دیگر نام‌های مستعار) زنده بمانند. با این حال، با فروپاشی تمدن مدرن، این بازماندگان باید با دیگر بازماندگان انسانی که گروه‌ها و اجتماعاتی را با قوانین و اخلاق خاص خود ایجاد کرده‌اند مقابله کنند که گاهی منجر به درگیری آشکار و خصمانه میان آن‌ها می‌شود.

معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!

تابستان سیاه (به انگلیسی: Black Summer) یک سریال تلویزیون اینترنتی آمریکایی در سبک زامبی است که توسط کارل شافر و جان هیامز ساخته شده‌است. فصل اول، شامل ۸ قسمت، که در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۹ در نت فلیکس منتشر شد.

این سریال عمدتا توسط جان هیامز نوشته و کارگردانی شده است و کارل شافر نویسندگی و کارگردانی قسمت‌های دیگر را بر عهده دارد. سریال مورد تایید متوسط ​​منتقدان قرار گرفت. بسیاری از مکان‌های فیلمبرداری در کلگری و آلبرتا در کانادا می‌باشد.

معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!

یکی دیگر از بهترین سریالهای زامبی سریال Z Nation محسوب می‌شود. در معرفی سریال زامبی Z Nation باید بگوییم که سه سال از آلوده شدن افراد کره زمین به ویروسی که باعث زامبی شدن آنان می‌شود، می‌گذرد. افراد بازمانده که تعداد محدودی نیز دارند، به دنبال راهی برای یافتن واکسن این ویروس مهلک هستند. در این میان مشخص می‌شود که تنها یک نفر، مردی به نام مورفی در مقابل ابتلا به این ویروس، مصون است. محققان بازمانده‌ای که در حال تحقیق روی واکسن هستند، برای تولید واکسن، به خون او نیاز دارند. مشکلی که وجود دارد این است که مورفی در نیویورک زندگی می‌کند، اما آزمایشگاه مربوطه در کالیفرنیا قرار دارد. تیمی از بازماندگان مسئول حفاظت و رساندن مورفی به کالیفرنیا می‌شوند. سریال ملت زامبی یکی از بهترین مجموعه های زامبی محور چند سال اخیر بوده است.

معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!

معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!

یکی دیگر از سریال های زامبی کره ای که این روزها حسابی سر و صدا و هیجان به پا کرده است سریال زامبی محور Kingdom است. این سریال زامبی جدید تا کنون در دو فصل روی سرویس نتفلیکس با فاصله چند ماه منتشر شده است. سریال کره ای Kingdom از یک رمان با نام The Kingdom of Gods به کارگردانی کیم سئونگ هون ساخته شده است و علاوه بر استقبال در کشور کره جنوبی مورد استقبال طرفداران خارجی نیز قرار گرفته است.

معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!

سریال زامبی محور کره ای All of Us Are Dead با نمایش زندگی روزمره دانش‌آموزان دبیرستان هیوسان آغاز می‌شود. کمی از قلدری‌هایی که در مدرسه اتفاق می‌افتد، دوستی‌ها و ماجراهای عشقی بین شخصیت‌ها را می‌بینیم تا اینکه با کنجکاوی یکی از دانش‌آموزان در آزمایشگاه زیست‌شناسی مدرسه همه چیز بهم می‌ریزد. یک همستر آلوده به ویروس، دانش‌آموزان را به زامبی‌هایی ترسناک تبدیل می‌‎کند. منشا ویروس هم نتایج تلاش یک پدر برای قدرتمند کردن پسرش و محافظت از او در برابر قلدری است! دکتر لی، استاد زیست شناسی سلولی دبیرستان هیوسان، با یکسری تحقیقات بر روی حیوانات دنبال راهی غریزی است تا ترس را به خشم تبدیل کند، و در پی تحقیقات او مجموعه‌ای از حوادث وحشتناک رخ می‌دهد.

معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!

در این مطلب بهترین سریال های زامبی را برای شما فهرست کردیم. امیدواریم از این مقاله نهایت لذت را برده باشید. البته جا دارد اشاره کنیم که ممکن است برخی از مجموعه‌های خوب دیگر در این زمینه از قلم افتاده باشند و فهرست این مقاله‌ تنها بخش کوچکی از دنیای عظیم سریال های زامبی را پوشش داد. نظر شما در مورد فهرست سریالهای زامبی چیست؟

معرفی سریال هایی شبیه مردگان متحرک!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی