رئیسی: مبارزه با فقر و فساد، خواست رهبری است


رئیس جمهور گفت: مبارزه با فقر، تبعیض، بی عدالتی و فساد از تکالیف همه دولت مردان و خواست رهبری است.

رئیس جمهور گفت: مبارزه با فقر، تبعیض، بی عدالتی و فساد از تکالیف همه دولت مردان و خواست رهبری است.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در جمع کاروان های راهیان نور در شلمچه، اظهار کرد: راهیان نور یادآور رشادت، شجاعت، ایثار، بصیرت و غیرت است. وجب به وجب منطقه یادآور مقاومت و ازخودگذشتگی هایی است که برای دفاع از وطن، قرآن، ولایت و مردم مظلوم ایران انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردم دلداده به انقلاب به کشور قدرت می دهند، افزود: مردم ایران به تعبیر مقام معظم هم مظلوم و هم مقتدر هستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آنچه به کشور قدرت می دهد وجود رهبری و سعادتی است که بصیرت آفرین است، گفت: مردم خوزستان دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند و همه ما مدیون مردم خوزستان هستیم.

رئیسی ادامه داد: دلاوری های مردم خرمشهر، شکست حصر آبادان، آزادسازی خرمشهر و ایستادگی دلاورانه مردان و زنان در مقابل دشمنان مثال زدنی است. دفاع جانانه از کشور، وطن و ارزش های اسلامی در ایران مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، عنوان کرد: پیام شهدا در تمام فضای ایران اسلامی و منطقه طنین افکن است اما گوش شنوایی نیاز دارد که باید این پیام شنیده شود.

رئیسی ادامه داد: پیام شهدا دینمداری، ولایتمداری و خدمت مخلصانه به مردم و توجه به ارزش های اسلامی است. پیام شهدا پیام پاسداری از دستاوردهای خون مطهر آنها است.

وی افزود: امروز پیام شهدا، استقلال، آزادی، ایستادگی در برابر ظلم و ستم و استکبار خسته نشدن و سست نشدن در مسیر موفقیت و هدف است.

رئیس جمهور بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان یک وظیفه برای همه ملت و دولت ایران، محور را ایجاد اشتغال و تولید معرفی کرده است.

رئیسی ادامه داد: چرخ های اقتصادی باید راه بیفتد و به تولید رونق داده شود. همچنین مبارزه با فقر، تبعیض، بی عدالتی و فساد از تکالیف همه دولت مردان و خواست رهبری است.

وی با اشاره به سفر کاروان های راهیان نور در ایام تعطیلات عید نوروز افزود: برخی پیدا کردن بهترین حالات را بودن در کنار شهدا انتخاب کرده اند. تربیت دینی و انقلابی برای ملت ایران است که علاقه دارند بهترین ساعات را درکنار امام زادگان، مزار شهدا و... باشند. بهترین جاهایی که خداوند به آن ها نظر دارد.

رئیس جمهور عنوان کرد: امروز ما موظف به جهاد تبیین شده ایم و در این زمینه باید مظلومیت و راه شهدا بیان به آن عمل شود.

رئیسی در واکنش به ابراز احساسات مردم اظهار کرد: حتما این احترام و ابراز احساست مربوط به شخص من نیست و مربوط به نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا است. برای من مسئولیت آور است که با چنین ابراز احساسات پاکی از سوی مردم مواجه می شوم.

وی افزود: حق مردم آبادان، خرمشهر، خوزستان و جای جای ایران اسلامی است که وضعیتشان با وجود ظرفیت های فراوان کشور متفاوت شود.

رئیس جمهور عنوان کرد: مردم بهترین سرمایه کشور هستند. خانواده های شهدا، رزمندگان، سپاه، بسیج، نیروهای مسلح و... بهترین سرمایه های کشور هستند.

رئیسی با بیان اینکه ذخایر مادی و معنوی کشور بسیار است، گفت: خداوند به دولتمردان توفیق دهد که بتوانند در جای جای کشور از این ذخایر ارزشمند کشور در جهت گره گشایی و حل مشکلات کشور بهره ببرند.

وی با بیان اینکه امروز سومین سفری است که از زمان ریاست دولت به خوزستان داشته ام، افزود: آنچه که ما در این سفرها دنبال می کنیم مسائل مردم، تولید، اشتغال و حل گرفتاری های مردم در خصوص آب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل