آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ 2 فوتی و 37 بیمار جدید


آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ 2 فوتی و 37 بیمار جدید

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ 2 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و 285 نفر رسید.

علیرضا توقیری روز پنج‌رشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۳۷ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۲۶۶ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۱۳ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: در این مدت زمان ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری شدند ضمن اینکه مجموع بیماران شناسایی شده استان تاکنون به ۱۴۳ هزار و ۲۵۴ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۳۱ هزار و ۹۷۹ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۵ هزار و ۳۷۰ نفر دُز اول و یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۶۲۳ نفر دُز دوم و ۵۵۰ هزار و ۹۸۶ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا در استان همدان، شهرستان های "رزن و درگزین" در وضعیت قرمز، بهار در وضعیت زرد و هفت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟