معرفی امن‌ترین کلان‌شهر ایران در چهارشنبه‌سوری امسال


معرفی امن‌ترین کلان‌شهر ایران در چهارشنبه‌سوری امسال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ضمن تشکر از شهروندان به‌خاطر رعایت موارد ایمنی در چهارشنبه‌سوری، گفت: خوشبختانه در شب چهارشنبۀ آخر سال شاهد حادثۀ ناگوار و تلفات جانی در شهر کرمان نبودیم.

آفتاب‌‌نیوز :

رضا میرزایی افزود: پیک کار آتش‌نشانان در شب چهارشنبه‌سوری، از ساعت ٢١ تا ٢۴ بود که آمار حوادث افزایش پیدا کرد، اما بعد از این ساعت، شمار حوادث چهارشنبه‌سوری کاهش یافت و به یک وضعیت آرام و پایداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: اکثر حوادث آتش‌سوزی در شب چهارشنبه‌سوری امسال مربوط به سطح معابر و مواردی از قبیل ضایعات و تعدادی درخت بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: این نوع حوادث در طول سال هم رخ می‌دهد، اما افزایش شمار آن در این شب به‌خاطر چهارشنبه‌سوری بوده است.

میرزایی بیان کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی با هدف کاهش حوادث در چهارشنبۀ پایان سال، ازجمله راه‌اندازی پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان در فرهنگ‌سراها، انتشار پیام‌های هشداردهنده در خبرگزاری‌ها، نشریات، فضای مجازی، صداوسیما و فضای شهری انجام شد،.

وی، ضمن تشکر از همشهریان فهیم کرمانی، یادآور شد: خوشبختانه این حوادث، تلفات جانی و مالی برای شهروندان در بر نداشت و تمام حریق‌ها مربوط به آتش‌سوزی لاستیک، زباله و درخت بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: شب چهارشنبه‌سوری را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی بدون تلفات جانی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در سال‌های آینده، این مراسم بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا