ملاقات با عجیب‌ترین مرسدس بنز S کلاس تاریخ!


ملاقات با عجیب‌ترین مرسدس بنز S کلاس تاریخ!

اخیراً یک مرسدس بنز S کلاس بسیار عجیب در کشور هند رؤیت شده است. این خودرو واقعاً یکی از عجیب‌وغریب‌ترین خودروهای تاریخ مرسدس به شمار می‌رود. گفته می‌شود این S کلاس از نسل W126 است اما با توجه به ظاهرش نمی‌توان هیچ ایده‌ای درباره آن داشت. ظاهراً این خودرو توسط یک کمپانی به نام DC … The post ملاقات با عجیب‌ترین مرسدس بنز S کلاس تاریخ!...

اخیراً یک مرسدس بنز S کلاس بسیار عجیب در کشور هند رؤیت شده است. این خودرو واقعاً یکی از عجیب‌وغریب‌ترین خودروهای تاریخ مرسدس به شمار می‌رود. گفته می‌شود این S کلاس از نسل W126 است اما با توجه به ظاهرش نمی‌توان هیچ ایده‌ای درباره آن داشت. ظاهراً این خودرو توسط یک کمپانی به نام DC دیزاین تغییر شکل یافته است. خودروی موجود SF1 نام گرفته است و تغییرات شدید و عجیب S کلاس را به نمایش می‌گذارد.

ملاقات با عجیب‌ترین مرسدس بنز S کلاس تاریخ!

در آغاز باید گفت این خودرو دیگر سدانی از مرسدس نیست چراکه به یک کوپه تبدیل شده است. واضح است که برخی تغییرات چشمگیر نیز در بدنه اعلام شده‌اند تا خودرویی چهار درب به نمونه‌ای دو درب تبدیل شود. خط سقف نیز کاملاً دگرگون شده است و حالا شاهد کشیدگی بیشتر خط سقف به سمت عقب هستیم. نمای جلوی این S کلاس بخت برگشته نیز شدیداً دگرگون شده است و شاهد جلوپنجره متفاوت، چراغ‌های جدید، سپر متمایز و کاپوتی خاص هستیم. در بخش جانبی هم ورودی‌های هوای بزرگ پشت چرخ ها دیده می‌شوند و در عقب S کلاس نیز چراغ‌های عجیبی نصب شده‌اند.

ملاقات با عجیب‌ترین مرسدس بنز S کلاس تاریخ!

این خودرو را یکی از بلاگرهای هندی در اواخر سال ۲۰۲۱ رؤیت کرده است. ظاهراً این خودرو در کنار یک خیابان در دهلی‌نو رها شده است. به نظر می‌رسد مدت نسبتاً زیادی از رها شدن این خودرو در خیابان می‌گذرد چراکه گردوخاک زیادی رویش نشسته است. برخی قطعاً نیز زنگ زده‌اند و ظاهر بدی دارند. کابین هم در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس