بهترین سریال های ایرانی!


بهترین سریال های ایرانی!

بهترین سریال های ایرانی از نظر شما کدوم ها هستند؟کدوماشو دیدی؟ و چطور بودن؟ سریال هایی همچون زخم کاری تا عاشقانه.

زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر نئو-نوآر جنایی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید.

زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد ۷ و برنده ۴ جایزه از جمله جایزه «بهترین مجموعه تلویزیونی» شد.

بهترین سریال های ایرانی!

خاتون یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، بابک حمیدیان، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی و شبنم مقدمی اشاره کرد. این مجموعه از ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از نماوا پخش شده‌است. ادامهٔ فصل اول این مجموعه از ۶ دی شروع به پخش شد. آهنگساز این مجموعه کیهان کلهر است.

داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

بهترین سریال های ایرانی!

دل یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است.

دل یک ملودرام اجتماعی، عاشقانه است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) ، پس از فراز و نشیب فراوان خانواده‌های خود به روز عروسی می‌رسند اما با پیدا شدن رقیب قدیمی آرش، مهران معشوقه وعاشق سابق رستا درشب عروسی اتفاقاتی پی دَر پی پدید می‌آید و …

بهترین سریال های ایرانی!

عاشقانه یک مجموعه ی نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه و هومن کبیری است که در سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ در شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد. پخش این سریال تا قسمت ۸ به صورت نامنظم و غیریکنواخت بود و بعد از اعتراض طرفداران این سریال، به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) توزیع شد.

داستان این سریال روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلات‌شان است که هر شخصیت قصه و گذشته مخصوص به خودش را دارد…

زنی به نام گیسو برازنده (مهناز افشار) وارد زندگی چند زوج جوان می‌شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود و در ادامه گم شدن سگ پگاه (پاپت) در سفر شمال، مشکلاتی میان دو زوج جوان به نام‌های سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) ایجاد می‌کند...

بهترین سریال های ایرانی!

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه در شبکه نمایش خانگی ایران است.

بهترین سریال های ایرانی!

گیسو در ادامه فصل اول مجموعه نمایش خانگی ایرانی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این مجموعه به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از پلتفرم نماوا پخش می‌شد. اولین قسمت این سریال چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که نباید پیش می‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

بهترین سریال های ایرانی!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل