ترابی: استقلال 12 نفره بود


ترابی: استقلال 12 نفره بود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مظلوم هستیم و همیشه می‌خواهند سر پرسپولیس را ببرند.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی پس از تساوی تیمش در داربی پایتخت، اظهار کرد: به نظرم یک سر و گردن بالاتر از استقلال بودیم و واقعیت این است که حریف ۱۲ نفره بود و زورمان به آنها نرسید.

وی بیان کرد: خدا کند داور با قصد و غرض سوت نزده باشد. مگر می شود در چند صحنه سوت نزند؟ داور در صحنه‌هایی که شاید ۳۰ درصد خطا بود، به نفع استقلال سوت زد.

ترابی گفت: چرا باید برای پرسپولیس به این صورت شود؟ ما مظلوم هستیم و همیشه می خواهند سر پرسپولیس را ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند جبران کند؟ عنوان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم اما همه می دانند که عزم‌شان جزم است تا یک اتفاق هایی بیرون از زمین رقم بخورد.

ترابی درباره عصبانیت گل‌محمدی نیز بیان کرد: عصبانی بود چون داور هر چه سوت بود به سود حریف زد. الان می روند دو تا صحنه در می آورند و می‌گویند خطا نبود. من توپ را از مدافع حریف دزدیدم و بعد پای من را زد، مگر می شود خطا نگرفت؟ اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست.

وی درباره قهرمانی تیمش نیز گفت: ما قول می دهیم که تمام تلاشمان را بکنیم. امروز شرمنده هواداران شدیم. مستحق سه امتیاز بودیم اما وقتی یک دروازه بان دقیقه ۸۵ کارت می گیرد یعنی وقت تلف می کند. همه تلاش‌شان را کردند و در بازی به دنبال گرفتن تساوی از پرسپولیس بزرگ بودند که به آن ها تبریک می گویم.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه