تشکیل دو کمیته حقوقی برای بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی لرستان


تشکیل دو کمیته حقوقی برای بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان گفت:دو کمیته حقوقی برای بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان با هدف رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تشکیل شده است.

محمد رزم در نشست شورای اقتصاد مقاومتی لرستان با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، اظهار کرد: در آیات و روایات متعدد آمده است که آینده از آن مستضعفان است و خداوند آنان را پیشوایان زمین قرار می‌دهد و همچنین حتمیت ظهور آخرین حجت در آیات قرآنی و روایات ائمه به وفور دیده می‌شود که همه ما شاهد ظهور حضرت حجت(عج) باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دو کمیته حقوقی برای بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان با هدف رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تشکیل شده است، افزود: برای این جلسه در هر کمیسیون ۵ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس‌ کل دادگستری لرستان گفت: این کمیته‌ها برای کارشناسی و بررسی تقاضاها و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان فعال هستند.

رزم اضافه کرد: در این کمیته‌ها مشکلات حقوقی و اقتصادی بنگاه‌ها بررسی و راهکارهای خوبی به عنوان مصوبه و با استناد به مقررات پیشنهاد و ارائه می‌شود که امیدواریم تمامی مصوبات در راستای برطرف شدن موانع رونق تولید به نتیجه برسد.

رئیس شورای قضایی استان تاکید کرد: ۱۱ پرونده در این جلسه مورد بررسی و برای آنها مصوباتی در نظر گرفته شده است که این مصوبات پس از ابلاغ برای بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی لازم الاجرا هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان