شیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک بروزرسانی جزئی از یک گوشی آشنا


شیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک بروزرسانی جزئی از یک گوشی آشنا

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) 0شیائومی امروز در کنار گوشی‌های ردمی K50 و K50 پرو از مدل Redmi K40S نیز رونمایی کرد. شیائومی ردمی K40S با برخی بهبودهای جزئی نسبت به K40 همراه شده است. ظاهرا امروز فقط به سری ردمی K50 شیائومی تعلق ندارد. چرا که شرکت چینی در کنار این گوشی‌ها از نسخه بروز شده Redmi K40 نیز... نوشته شیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک...

0شیائومی امروز در کنار گوشی‌های ردمی K50 و K50 پرو از مدل Redmi K40S نیز رونمایی کرد. شیائومی ردمی K40S با برخی بهبودهای جزئی نسبت به K40 همراه شده است.

ظاهرا امروز فقط به سری ردمی K50 شیائومی تعلق ندارد. چرا که شرکت چینی در کنار این گوشی‌ها از نسخه بروز شده Redmi K40 نیز با نام ردمی K40S رونمایی کرد. البته این مدل تفاوت چندان زیادی با مدل استاندارد خود ندارد.

رونمایی شیائومی از ردمی K40S

شیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک بروزرسانی جزئی از یک گوشی آشناشیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک بروزرسانی جزئی از یک گوشی آشنا

سکاندار ردمی K40S تراشه اسنپدراگون 870 است که ۶، ۸ یا ۱۲ گیگ رم در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند. شیائومی در این گوشی از پنل ۶.۶۷ اینچی E4 امولد سامسونگ بهره گرفته است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌کند. نرخ نمونه‌برداری لمسی نیز در هنگام بازی کردن به ۳۶۰ هرتز می‌رسد.

تا به اینجای کار که شیائومی ردمی K40S تفاوتی با نسخه استاندارد خود نداشته است. حالا بیایید به سراغ دوربین برویم. شیائومی برای دوربین اصلی به سراغ حسگر ۱/۲.۰ اینچی و ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX582 رفته و آن را با لنزی با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال همراه کرده است.

شیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک بروزرسانی جزئی از یک گوشی آشناشیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک بروزرسانی جزئی از یک گوشی آشنا شیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک بروزرسانی جزئی از یک گوشی آشناشیائومی ردمی K40S معرفی شد؛ یک بروزرسانی جزئی از یک گوشی آشنا

در بدنه پشتی دستگاه یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می‌شوند (K40 دارای دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی بود). همچنین همانند نسل گذشته، شاهد حضور یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی هستیم.

ظرفیت باتری شیائومی ردمی K40S برابر با ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که تغییری را نسبت به Redmi K40 نشان نمی‌دهد. البته در مدل جدیدتر سرعت شارژ از ۳۳ وات به ۶۷ وات رسیده است. شما می‌توانید مدل جدید ردمی را در چهار رنگ مختلف و در چهار نسخه ۶/۱۲۸ گیگ، ۸/۱۲۸ گیگ، ۸/۲۵۶ گیگ و ۱۲/۲۵۶ گیگ تهیه کنید. قیمت این مدل‌ها به ترتیب ۲۸۳، ۳۱۴، ۳۴۶ و ۳۷۸ دلار تعیین شده است.

منبع :GSMArena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا