آنر مجیک 4 آلتیمیت با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 رسما معرفی شد


آنر مجیک 4 آلتیمیت با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 رسما معرفی شد

ماه گذشته برند آنر (https://itresan.com/tag/%D8%A2%D9%86%D8%B1) از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سری آنر مجیک 4 برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. اکنون کمپانی از مدل دیگر این خانواده با نام آنر مجیک 4 آلتیمیت در بازار چین رونمایی کرده است. این هندست به‌عنوان مدل برتر در سری آنر مجیک 4 معرفی شده و با پیکره‌بندی دوربین ارتقایافته روانه بازار می‌شود....

ماه گذشته برند آنر از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سری آنر مجیک 4 برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. اکنون کمپانی از مدل دیگر این خانواده با نام آنر مجیک 4 آلتیمیت در بازار چین رونمایی کرده است.

این هندست به‌عنوان مدل برتر در سری آنر مجیک 4 معرفی شده و با پیکره‌بندی دوربین ارتقایافته روانه بازار می‌شود. وبسایت DxOMark پس از ارزیابی عملکرد دوربین این هندست، امتیاز 146 را برای آن در نظر گرفته است؛ رقمی که از امتیاز کسب شده توسط هواوی P50 پرو نیز بیش‌تر است.

آنر مجیک 4 آلتیمیت مجهز به یک نمایشگر 6.81 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 1312×2848 پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی حداکثر 120 هرتزی است. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

بر اساس اعلام آنر این هندست از یک پردازشگر تصویر سفارشی و اختصاصی بهره گرفته است. این پردازنده قادر به اجرای حداکثر 28.8 ترا عملیات محاسباتی در هر ثانیه بوده و بازده انرژی آن نیز برابر با 13.4 ترا عملیات محاسباتی در هر ثانیه به ازای هر وات است.

دوربین اصلی گوشی مجهز به یک سنسور غول‌پیکر 1/1.12 اینچی با رزولوشن 50 مگاپیکسلی است. این سنسور دارای پیکسل‌هایی بزرگ‌تر با اندازه 1.4 میکرون بوده و از یک لنز ارتقایافته با طراحی 8 لایه (8P) و گشودگی دیافراگم f/1.6 استفاده می‌کند. لنز فوق‌عریض گوشی مجهز به یک سنسور 1/2 اینچی با رزولوشن 64 مگاپیکسل بوده و از میدان دید کمی عریض‌تر معادل 126 درجه برخوردار است. لنز 7P این دوربین دارای گشودگی دیافراگم f/2.2 بوده و از پوشش خاصی بهره می‌گیرد. ماژول 50 مگاپیکسلی طیفی جدید و بهبودیافته، مولفه دیگر سیستم دوربین پشتی به‌شمار می‌رود.

آنر مجیک 4 آلتیمیت با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 رسما معرفی شد

بعلاوه آنر مجیک 4 آلتیمیت مجهز به یک دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی با لنز 90 میلی‌متری و قابلیت OIS است. این هندست دارای یک سنسور 8 کاناله بوده و قادر به تشخیص دمای رنگ نور محیط است. در قسمت جلویی هندست نیز شاهد به‌کارگیری یک دوربین 12 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق سه‌بعدی جهت شناسایی چهره کاربر هستیم.

این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.0 به بازار عرضه خواهد شد. باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک 4 آلتیمیت با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 رسما معرفی شد

آنر مجیک 4 آلتیمیت در 2 مدل رنگی مختلف شامل مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. اگرچه تاریخ دقیق عرضه این هندست مشخص نیست؛ اما مشتریان چینی با پرداخت مبلغ 8000 یوان (تقریبا 1260 دلار) می‌توانند آن‌را خریداری نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق