مورینیو: اشتباهات رم تکنیکی است، نه تاکتیکی!


مورینیو: اشتباهات رم تکنیکی است، نه تاکتیکی!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر ویتسه انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ کنفرانس اروپا به مصاف ویتسه رفت و به تساوی 1-1 رسید.
با توجه به این که این تیم موفق شده بود در بازی رفت با یک گل در زمین حریف به پیروزی برسد، این رم بود که به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.
مورینیو پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«ما انتظار کیفیت بیشتری از تمامی بازیکنان داشتیم. در آخر این بازی یک تیم باید به خانه می‌رفت و تیم دیگر در انتظار قرعه‌کشی می‌‍ماند و خوشبختانه ما تیم دوم هستیم.»
این مربی پرتغالی با اشاره به شرایط تیمش اظهار داشت:«این تیمی است که محدودیت‌های بسیاری در سطوح مختلف دارد اما اگر چند ماه قبل همه درباره نبود عزم کافی در تیم ما، نداشتن توانایی حفظ نتیجه و فاجعه برابر یوونتوس صحبت می‌کردند، حالا درباره توانایی ما در بازی تحت فشار و گلزنی در دقایق پایانی صحبت می‌کنند.»

مورینیو: اشتباهات رم تکنیکی است، نه تاکتیکی!


او با تمجید از بازی تیم ویتسه اضافه کرد:«باید به این نکته هم اشاره کنم که ویتسه واقعا تیم خوبی است. من حتی نام مربی آنها را هم نمی‌دانم اما او عالی است! اگر تیمی مانند ویتسه بازی کند به این خاطر است که مربی خوبی دارد. ما بد بازی نکردیم اما آنها واقعا خوب بودند.»
مورینیو با انتقاد از عملکرد بازیکنانش ادامه داد:«من از سبک بازی بسیاری از بازیکنان راضی نبودم. ما بازی بدی را از نظر تکنیکی ارائه کردیم چون به نظر می‌رسید که تاکتیک درستی داریم. ما خوب دفاع کردیم و شخصیت تیم را نشان دادیم اما باید در خط حمله نیز قدرتمند ظاهر می‌شدیم و حریف را تحت فشار می گذاشتیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !